۸۰ درصد آمريکايي ها درحين رانندگي از موبايل استفاده مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از رويترز، اين تحقيقات که به تازگي انجام شده نشان داده که در ايالات متحده آمريکا ۲۷۰ ميليون کاربر تلفن بي سيم وجود دارد که بيش از ۸۰ درصد آنها از تلفن همراه در حين رانندگي استفاده مي کنند.البته بعضي از کارشناسان معتقدند که رانندگان رفتارهايي در حين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از رويترز، اين تحقيقات که به تازگي انجام شده نشان داده که در ايالات متحده آمريکا ۲۷۰ ميليون کاربر تلفن بي سيم وجود دارد که بيش از ۸۰ درصد آنها از تلفن همراه در حين رانندگي استفاده مي کنند.
البته بعضي از کارشناسان معتقدند که رانندگان رفتارهايي در حين رانندگي انجام مي دهند که از مکالمه با گوشي خطرناک تر است که از آن جمله مي توان به نبستن کمربند اشاره کرد.
در آمريکا ۱۸ اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&T با بيش از ۷۰ ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چون AMPS , TDMA, GSM, GPRS, EDGE, UMTSو HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
اين درحالي است که برخي منابع به تازگي اعلام کردند که وريزون وايرلس با خريد سهم آلتل گروپ  و جذب ۱۳ ميليون نفر از کاربران اين شرکت از نظر شمار مشترکين از اي تي اند تي پيشي گرفته و مقام نخست اپراتورهاي اين کشور را از آن خود کرده است.
براساس آمار جديد شمار کاربران وريزون وايرلس از مرز 72 ميليون نفر فراتر رفته است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا