نرخ رشد کاربران در آمريکا به ۱۶ درصد رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت گيتديلي، تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا 255 ميليون و ۴۰۰ هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶ درصد اعلام شده است.شمار خطوط تلفن همراه در سال ۲۰۰۵ در آمريکا ۴/۲۱۹ ميليون دستگاه بوده اين درحالي است که تعداد خطوط ثابت تلفن اين کشور …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت گيتديلي، تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا 255 ميليون و ۴۰۰ هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶ درصد اعلام شده است.
شمار خطوط تلفن همراه در سال ۲۰۰۵ در آمريکا ۴/۲۱۹ ميليون دستگاه بوده اين درحالي است که تعداد خطوط ثابت تلفن اين کشور در سال ۲۰۰۳ ميلادي  268 ميليون بوده است.
در آمريکا ۱۸ اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&T با بيش از ۷۰ ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چون AMPS , TDMA, GSM, GPRS, EDGE, UMTSو HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
اين درحالي است که در جديد ترين اخبار منتشر شده ، وريزون وايرلس با خريد سهم آلتل گروپ  و نهايي شدن آن در ماه ژانويه سال ۲۰۰۹ ميلادي و جذب ۱۳ ميليون کاربر اين شرکت ، از نظر شمار مشترکين از اي تي اند تي پيشي گرفته و مقام نخست را در ميان اپراتورها ي امريکا از آن خود کرده است. 
شمار کاربران وريزون با آمار جديد از مرز ۷۰ ميليون نفر گذشته است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا