پرفروشهاي سوني اريکسون در بازار تلفن همراه تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را مهمترين علت استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق مي دانند.گوشي K810 که هم اکنون با گارانتي متفرقه با قيمت ۱۹۰ هزار تومان به فروش مي رسد داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري  2/3 مگاپيکسلي با فوکوس اتوماتيک و لنز سايبرشات و …

به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را مهمترين علت استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق مي دانند.
گوشي K810 که هم اکنون با گارانتي متفرقه با قيمت ۱۹۰ هزار تومان به فروش مي رسد داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري  2/3 مگاپيکسلي با فوکوس اتوماتيک و لنز سايبرشات و دوربين دوم و حافظه داخلي ۶۴ مگابايت است.
دوربين عکاسي و  فيلمبرداري ۳.۲   مگاپيکسل با فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم VGA، حافظه داخلي ۱۶ مگابايتي، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ از ويژگي هاي گوشي K770 به شمار مي آيد.
گوشي K770 سوني اريکسون هم اکنون با گارانتي متفرقه به بهاي ۱۷۷ هزار تومان به فروش مي رسد.
گوشي W910 سوني اريکسون با گارانتي متفرقه با قيت ۱۹۵ هزار تومان داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲ مگاپيکسلي و حافظه داخلي ۳۵ مگابايت و ارتقاي آن توسط حافظه جانبي تا چهار گيگابايت است.
گوشي W880 سوني اريکسون که به بهاي ۱۶۵ هزار تومان به فروش مي رسد داراي  صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و دوربين دوم VGA، حافظه داخلي ۱۶ مگابايتي و حافظه جانبي M2 است.
صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسل با فوکوس اتوماتيک و سيستم لرزش گير و دوربين دوم، حافظه داخلي ۱۶۰ مگابايت از مشخصات فني گوشي C902 سوني اريکسون محسوب مي شود.
گوشي C902 سوني اريکسون هم اکنون با قيمت ۲۹۰ هزار تومان در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
گوشي T650 سوني اريکسون که به دليل امکانات مناسب مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته هم اکنون با قيمت ۱۹۸ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۳.۱۵ مگاپيکسل داراي فوکوس اتوماتيک و دوربين دومVGA ، حافظه داخلي ۱۶ مگابايتي و قابليت ارتقاي آن تا دو گيگابايت از ويژگي هاي اصلي گوشي T650 سوني اريکسون محسوب مي شود.
T280  سوني اريکسون نيز يکي ديگر از مدل هاي اين برند است که با قيمت ۸۰ هزار تومان توانسته از فروش خوبي برخوردار شود و در ليست پرفروش ترين هاي اين برند قرار گيرد.
اين گوشي داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ،  دوربين عکاسي و فيلمبرداري مگاپيکسل ۱.۳ و حافظه داخلي ۱۰ مگابايتي است.
گوشي Z555 سوني اريکسون نيز داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱.۳ مگاپيکسل و حافظه داخلي ۱۲ مگابايت است.
مدل فوق هم اکنون به بهاي ۱۵۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه مي گردد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا