افزايش رويکرد کاربران به گوشي هاي مجهز به TV در آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سلفون ابوت، تحقيقاتي که توسط شعبه اي از شرکت کوالکام منتشر شده نشان مي دهد که کاربران سرويس FLO TV  به طور ميانگين ۲۰ دقيقه در روز با اين سرويس تلويزيون تماشا مي کنند.بر اساس آمار صنعت بي سيم CTIA که به تازگي منتشر شد ، ۲۰ دقيقه تماشاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سلفون ابوت، تحقيقاتي که توسط شعبه اي از شرکت کوالکام منتشر شده نشان مي دهد که کاربران سرويس FLO TV  به طور ميانگين ۲۰ دقيقه در روز با اين سرويس تلويزيون تماشا مي کنند.
بر اساس آمار صنعت بي سيم CTIA که به تازگي منتشر شد ، ۲۰ دقيقه تماشاي تلويزيون در روز معادل ميانگين زماني است که کاربران آمريکايي به مکالمه با تلفن هاي همراهشان مي پردازند.
در آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&T با بيش از ۷۰ ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چون AMPS ,TDMA ,  GSM , GPRS , EDGE ,UMTSو HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
جديدترين خبر حاکي از آن است که وريزون وايرلس ديگر اپراتور آمريکا با خريد سهام آلتل گروپ از نظر شمار کاربران از اي تي اند تي پيشي گرفته و مقام اول اپراتورهاي اين کشور  را از آن خود کرده است.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا 255 ميليون و ۴۰۰ هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶ درصد اعلام شده است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا