ممنوعيت استفاده از تلفن همراه در بيمارستان هاي انگليس لغو مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” گاردين” ،  ممنوعيت استفاده از تلفن همراه در بيمارستانهاي انگليس فقط در محيط هايي اعمال مي شود که موجب ايجاد خلل در دستگاههاي و تجهيزات پزشکي شود.مقامهاي مسوول اعلام کردند ، بيماران ، کارکنان بيمارستان و ملاقات کنندگان بايد بتوانند آزادانه و در …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” گاردين” ،  ممنوعيت استفاده از تلفن همراه در بيمارستانهاي انگليس فقط در محيط هايي اعمال مي شود که موجب ايجاد خلل در دستگاههاي و تجهيزات پزشکي شود.
مقامهاي مسوول اعلام کردند ، بيماران ، کارکنان بيمارستان و ملاقات کنندگان بايد بتوانند آزادانه و در سطحي وسيع از تلفن هاي همراهشان استفاده کنند و اين تصميم درحالي اتخاد مي شود که از پنج  سال قبل استفاده از تلفن همراه بطور کل در بيمارستان هاي اين کشور ممنوع  اعلام شده است .
همچنين تاکيد شده است در فضاهايي از بيمارستان ها که تشعشعات ناشي الکترو مغناطيسي تلفن همراه موجب اخلال در تجهيزات درماني بيمارستاني شود، استفاده از تلفن همراه همچنان بايد ممنوع باشد.
مسوولين بيمارستان ها بايد با نصب تصاوير و تابلوهاي راهنما محيط هاي ممنوعه در بيمارستان را مشخص کنند.
“بن برناردشاو” وزير بهداشت انگليس گفت : تلفن هاي همراه  مي تواند موجب دلگرمي و حمايت بيماران و تسلي دادن به آنها توسط نزديکانشان شود.
۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا