قيمت سيم کارت هاي ۰۹۱۲ کاهش مي يابد

به گزارش خبرنگار موبنا ، به دليل استقبال بي شمار مشتريان از سيم کارت هاي ۰۹۱۹ و درپي آن کاهش چشمگير خريدوفروش سيم کارت هاي ۰۹۱۲ ، احتمال نزول قيمت اين نوع سيم کارت تا سقف ۱۵۰ هزار ريال وجود دارد.آنتن دهي مناسب و قيمت مقرون به صرفه سيم کارت هاي اعتباري همراه اول از …

به گزارش خبرنگار موبنا ، به دليل استقبال بي شمار مشتريان از سيم کارت هاي ۰۹۱۹ و درپي آن کاهش چشمگير خريدوفروش سيم کارت هاي ۰۹۱۲ ، احتمال نزول قيمت اين نوع سيم کارت تا سقف ۱۵۰ هزار ريال وجود دارد.
آنتن دهي مناسب و قيمت مقرون به صرفه سيم کارت هاي اعتباري همراه اول از دلايل اصلي است که باعث شده روز به روز به شمار متقاضيان اين نوع سيم کارت افزوده شود.
قيمت سيم کارت هاي صفر و کارکرده همراه اول در بازار تلفن همراه به شرح زير است:
سيم کارت کارکرده همراه اول با قيمت پنج ميليون و ۳۰۰ هزار ريال خريداري مي شود و با افزايش قيمت ۲۰۰ هزار ريالي نسبت به قيمت خريد به فروش مي رسد.
سيم کارت صفر دائمي همراه اول با کد “۲” که به بهاي پنج ميليون و ۵۰ هزار ريال خريداري مي شود با فزايش قيمت ۱۵۰ هزار ريالي نسبت به خريد، به فروش مي رسد.
ميانگين قيمت فروش سيم کارت  کارکرده “۲” همراه اول نيز تا سقف چهارميليون ريال برآورد شده است.
سيم کارت صفر و کارکرده کد “۳” نيز به ترتيب با قيمت چهار ميليون و ۲۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۲۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت صفر کد “۴”  نيز با قيمت سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و سيم کارت کارکرده اين کد با بهاي دو ميليون و ۳۵۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
   سيم کارت هاي صفر کد”۵″،”۶″،”۷″ و “۸” نيز به ترتيب با قيمت سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۹۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي کارکرده فوق نيز به ترتيب با قيمت دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال و يک ميليون و ۹۰۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
در همين حال سيم کارت هاي تاليا نيز بسته به شارژ اوليه  با دو قيمت ۵۰۰ هزار ريال و ۲۰۰هزار ريال در بازار آزاد فروخته مي شود.
سيم کارت هاي اعتباري همرا ه اول (۰۹۱۹) نيز تا سقف ۱۸۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي اعتباري ، دائمي   و پيامک ايرانسل هم به بهاي ۱۰۰هزار ريال ، يک ميليون و۵۰۰ هزار ريال و ۵۰ هزار ريال  در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا