قيمت سيم کارت صفر کد “۶” همراه اول افزايش يافت

“علي حيدري” يکي از فروشندگان سيم کارت در جنوب تهران در اين باره گفت: افزايش تقاضا و کاهش عرضه باعث شده تا قيمت اين کالاي ارتباطي با افزايش قيمت ۱۵۰ هزار ريالي نسبت به گذشته در بازار عرضه شود.وي افزود: سيم کارت کد “۶” که چندي پيش به بهاي سه ميليون و ۷۵۰ به فروش مي …

“علي حيدري” يکي از فروشندگان سيم کارت در جنوب تهران در اين باره گفت: افزايش تقاضا و کاهش عرضه باعث شده تا قيمت اين کالاي ارتباطي با افزايش قيمت ۱۵۰ هزار ريالي نسبت به گذشته در بازار عرضه شود.
وي افزود: سيم کارت کد “۶” که چندي پيش به بهاي سه ميليون و ۷۵۰ به فروش مي رسيد هم اکنون با قيمت سه ميليون و۹۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد اين  در حالي است که  سيم کارت ساير کدهاي اين اپراتور بدون نوسان قيمت در اختيار متقاضيان قرار گرفت.
 قيمت سيم کارت هاي صفر و کارکرده همراه اول در بازار تلفن همراه به شرح زير است:
در زمان حاضر سيم کارت صفر دائمي همراه اول با کدهاي “۲” و “۳”  به ترتيب به بهاي  پنج ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و چهار ميليون و ۲۵۰هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت صفر کد “۴” نيز با قيمت سه ميليون  و ۱۰۰ هزار ريال خريداري و با قيمت سه ميليون و ۲۰۰هزار ريال فروخته مي شود.
سيم کارت صفر کدهاي “۵”، “۷” و “۸” نيز به ترتيب با قيمت سه ميليون و ۳۰۰ هزارريال، سه ميليون و۶۰۰ هزار ريال و دوميليون و ۸۰۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
سيم کارت کارکرده کدهاي “۱” ، “۲”،”۳″، “۴”، “۵”، “۶”،”۷″ و”۸″ به ترتيب با قيمت پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، سه ميليون و۸۰۰هزار ريال ، سه ميليون و ۲۵۰هزار ريال ، دو ميليون و ۳۵۰هزار ريال ، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال ، دو ميليون  و۱۵۰هزار  ريال ، دو ميليون و ۱۰۰هزار ريال و يک ميليون و ۹۰۰ هزار ريال  در سطح بازار تهران عرضه مي شود.
در همين حال سيم کارت هاي تاليا نيز بسته به شارژ اوليه  با دو قيمت ۵۰۰ هزار ريال و ۲۰۰هزار ريال در بازار آزاد فروخته مي شود.
سيم کارت هاي اعتباري ، دائمي   و پيامک ايرانسل هم به بهاي ۱۰۰هزار ريال ، يک ميليون و۵۰۰ هزار ريال و ۵۰ هزار ريال  در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا