کاربران اسمارت ،بزرگ ترين اپراتور فيليپين به ۳۵ ميليون نفر رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بيزينس ميرر، بر اساس اين اپراتور برغم بحران اقتصاد جهاني در سال ۲۰۰۸ توانست با ارايه سرويس هاي اعتباري و دائم ارزان قيمت کاربران خود را حفظ کند.اين اپراتور به کاربران امکان ارسال ۱۰۰ پيام کوتاه را به شکل رايگان مي دهد و درصد هزينه مکالمه براي کاربرانش را نيز کاهش داده …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بيزينس ميرر، بر اساس اين اپراتور برغم بحران اقتصاد جهاني در سال ۲۰۰۸ توانست با ارايه سرويس هاي اعتباري و دائم ارزان قيمت کاربران خود را حفظ کند.
اين اپراتور به کاربران امکان ارسال ۱۰۰ پيام کوتاه را به شکل رايگان مي دهد و درصد هزينه مکالمه براي کاربرانش را نيز کاهش داده است و  تعداد کاربران اين اپراتوري از پايان سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۰۸ ، ۱۶ درصد افزايش داشته است.
استفاده از اينترنت موبايلي در اين کشور در حال افزايش است و اپراتور Smart در حال ارايه سرويس اينترنت پهن باند براي کاربرانش است.
بر اساس تازه ترين آمار منتشر شده، تعداد کاربران تلفن همراه در فيليپين تا فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي ۵۸ ميليون نفر و  ضريب نفوذ آن حدود ۶۳ درصد اعلام شده است و  اين کشور  9 اپراتور ارتباطي فعال دارد که سه اپراتور به صورت مجازي سرويس هاي خود را در اين کشور ارايه مي دهند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا