انگليسيها گوشي خود را براي کمک به حيوانات اهدا مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “پيتر بورتودي”، با توجه به اينکه کاربران به بهانه سال نو ميلادي و کريسمس به گوشي هاي جديد روي مي آورند و تلفن همراه خود را به روز مي کنند، از آنها خواسته شده تا تلفن هاي همراه قديمي خود را براي کمک به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “پيتر بورتودي”، با توجه به اينکه کاربران به بهانه سال نو ميلادي و کريسمس به گوشي هاي جديد روي مي آورند و تلفن همراه خود را به روز مي کنند، از آنها خواسته شده تا تلفن هاي همراه قديمي خود را براي کمک به انجمن حمايت از حيوانات اهدا کنند.
موسسه خيريه حمايت از حيوانات با چند شرکت بازيافت تلفن همراه همکاري کرده تا با هزينه بازيافت گوشي هاي فرسوده ، صدها حيوان را که در معرض خطر مرگ هستند نجات دهند و در عين حال طبيعت را نيز پاک سازي کنند.
موسسه خيريه حمايت از حيوانات به ازاي هر گوشي فرسوده ۱۰ پوند به دست مي آورد که اين هزينه با توجه به مدل و وضعيت گوشي فرسوده تغيير مي کند.
مجموع کاربران تلفن همراه در بريتانيا به ۳۳۵/۷۷ ميليون نفر مي رسد و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۶/۱۲۷ درصد است.
۱۱ اپراتور در اين کشور فعال هستند و مهمترين آنها  O2 است که در فصل اول ۲۰۰۸ تعداد  275 هزار نفر به تعداد کاربران آن اضافه شد و تعداد کاربران اين شرکت به ۷/۱۸ ميليون نفر رسيده است.
۱۱۲/۱۶ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا