سرويس “بانک همراه” همچنان در حال رشد است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، با افزايش سرويس هاي موبايل بانکينگ پيش بيني هاي “مانيلينک” حاکي از آن است که تا ۲۰۲۰  تعداد کاربران بانک همراه به ۷۵ درصد کل کاربران اين شرکت مي رسد.با توجه به اينکه در حال حاضر تنها ]چهار درصد کاربران “مانيلينک” از سرويس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، با افزايش سرويس هاي موبايل بانکينگ پيش بيني هاي “مانيلينک” حاکي از آن است که تا ۲۰۲۰  تعداد کاربران بانک همراه به ۷۵ درصد کل کاربران اين شرکت مي رسد.
با توجه به اينکه در حال حاضر تنها ]چهار درصد کاربران “مانيلينک” از سرويس هاي بانک همراه استفاده مي کنند ، رشد اين سرويس از سرعت قابل توجهي برخوردار خواهد بود.
چک کردن حساب بانکي از طريق تلفن همراه به مراتب آسانتر است و ۵۶ درصد کاربران اين شرکت اعلام کرده اند که وضعيت مالي خود را زود به زود بررسي مي کنند.
مجموع کاربران تلفن همراه در بريتانيا به ۳۳۵/۷۷ ميليون نفر مي رسد و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۶/۱۲۷ درصد است.
۱۱ اپراتور در اين کشور فعال هستند و مهمترين آنها  O2 است که در فصل اول ۲۰۰۸ تعداد  275 هزار نفر به تعداد کاربران آن اضافه شد و تعداد کاربران اين شرکت به ۷/۱۸ ميليون نفر رسيده است.
۱۶/۱۱۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا