فروش سيم کارت هاي ۱۲هزارتوماني از مرز يک ميليون شماره گذشت

به گزارش خبرنگار موبنا، اين در حالي است که به دليل کمبود سيم کارت هاي ۱۲ هزار توماني و افزايش متقاضي، هم اکنون دفاتر خدمات ارتباطي اين سيم کارتها را بيشتر از نرخ مصوب آن به فروش مي رسانند.به گفته فعالان بازار سيم کارت و دست اندرکاران دفاتر خدمات ارتباطي، همزمان با آغاز واگذاري سيم …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين در حالي است که به دليل کمبود سيم کارت هاي ۱۲ هزار توماني و افزايش متقاضي، هم اکنون دفاتر خدمات ارتباطي اين سيم کارتها را بيشتر از نرخ مصوب آن به فروش مي رسانند.
به گفته فعالان بازار سيم کارت و دست اندرکاران دفاتر خدمات ارتباطي، همزمان با آغاز واگذاري سيم کارت هاي اعتباري همراه اول با نرخ جديد، فروش سيم کارتهاي ايرانسل نيز روند معکوس و در حد صفر داشته است.
طبق آخرين اخبار دريافتي از مسئولان مخابرات کشور ، از مجموع ۱۴ميليون سيم کارت واگذار شده در شبکه ايراني خارجي ام تي ان – ايرانسل، صرفا حدود شش ميليون مشترک هم اکنون در اين شبکه فعال هستند.
رقابت اپراتورهاي اول و دوم برسر قيمت سيم کارت هاي اعتباري و جذب مشترک بيشتر پس از انتقادات مديرعامل شرکت ايراني خارجي ام تي ان- ايرانسل در دومين سالروزج راه اندازي اين شبکه از عدم حمايت دولت و همراه اول، شکل ديگري به خود گرفته است.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا