Orsus Xelent جايزه بهترين طراحي و توليد گوشي آسيا را گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ماني سي ان ان،در آمد شرکت فناوري هاي Orsus Xelent با عرضه محصولات خود در بازارهاي آسيا در سال ۲۰۰۸ نسبت به سال 2007 ميلادي  16 درصد افزايش داشته است.يکي از سهامداران اين شرکت مي گويد؛ اين شرکت باتوجه به بازار روبه رشد ارتباط از راه دور چين و  بحران اقتصادي و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ماني سي ان ان،در آمد شرکت فناوري هاي Orsus Xelent با عرضه محصولات خود در بازارهاي آسيا در سال ۲۰۰۸ نسبت به سال 2007 ميلادي  16 درصد افزايش داشته است.
يکي از سهامداران اين شرکت مي گويد؛ اين شرکت باتوجه به بازار روبه رشد ارتباط از راه دور چين و  بحران اقتصادي و مشکلات  مالي  در سال ۲۰۰۸ استراتژي تمرکز  روي فروش گوشي هاي ساده و ارزان قيمت در فضاهاي روستايي چين را دنبال کرده و در اين برنامه موفقيت قابل توجه اي کسب کرده است.
وي مي افزايد: به اين ترتيب اين مساله ما را دلگرم به رشد دو برابر مي کند و به ما کمک مي کند که موقعيت خود را در بازار بهبود ببخشيم.
اين شرکت گزارش مي دهد که در سال ۲۰۰۸ با فروش گوشي هاي ساده و ارزان قيمت 15 تا ۲۰ درصد رشد داشته و درآمد کلي آن  3/104 ميليون دلار بوده است.


۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا