اپراتور اول تلفن همراه از برنامه بودجه عقب است

به گزارش خبرنگار موبنا طبق برنامه ريزي هاي داخلي انجام شده براي سال ۸۷ ، نيز اين اپراتور بايد در واگذاري ها و جذب مشترک به رقم ۶/۶ ميليون شماره برسد که از اين نظر هم اپراتور اول با برنامه بسيار فاصله دارد.شمار مشترکان شرکت ارتباطات سيار دولتي که تا پايان سال ۸۶ بالغ بر۲۴ …

به گزارش خبرنگار موبنا طبق برنامه ريزي هاي داخلي انجام شده براي سال ۸۷ ، نيز اين اپراتور بايد در واگذاري ها و جذب مشترک به رقم ۶/۶ ميليون شماره برسد که از اين نظر هم اپراتور اول با برنامه بسيار فاصله دارد.
شمار مشترکان شرکت ارتباطات سيار دولتي که تا پايان سال ۸۶ بالغ بر۲۴ ميليون و ۵۰۹ هزار و ۷۱۴ مشترک بود، تاکنون به ۲۸ ميليون مشترک رسيده که اين آمار از عدم موفقيت اين اپراتور در جذب مشترک نسبت به سال هاي اخير حکايت دارد .
کارشناسان حضور بخش خصوصي را از دلايل اصلي کاهش اقبال همراه اول در جذب مشترک نسبت به سالهاي گذشته عنوان مي کنند.
براين اساس اپراتور اول که از هر ترفندي براي در اختيار داشتن بازار و حضور در اين فضاي رقابتي استفاده مي کند، به کاهش قيمت سيم کارت هاي اعتباري خود از ۳۴ هزار تومان به ۱۲ هزار تومان اقدام کرده است تا از اين طريق مشتريان بيشتري را جذب کند.
در سال گذشته بيش از ۹ ميليون سيم کارت توسط همراه اول فروخته شد که حدود هشت ميليون و ۱۴۷ هزار شماره آن را سيم کارت هاي اعتباري تشکيل مي داد.
کارشناسان پيش بيني مي‌كنند که از سال آينده و همزمان با ورود اپراتور سوم تلفن همراه، وجود اپراتور دوم،‌ افزايش واگذاري و توسعه تاليا و عدم تمايل به خريد سيم كارت دائمي روند واگذاري و فروش سيم كارت از سوي همراه اول كاهش و فروش اكثريت به سمت سيم كارت اعتباري سوق پيدا كند.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا