سامسونگ به شبکه WiMAX و LTE ديگران اعتماد ندارد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  آينده متعلق به گوشي هاي تلفن همراه داراي قابليت کار با شبکه هاي WiMAX و LTE است و سووالي که مطرح مي شود اين است که آيا شرکت سامسونگ الکترونيک شبکه هاي WiMAX و TTE بومي خودش را توسعه خواهد داد؟ گزارش …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  آينده متعلق به گوشي هاي تلفن همراه داراي قابليت کار با شبکه هاي WiMAX و LTE است و سووالي که مطرح مي شود اين است که آيا شرکت سامسونگ الکترونيک شبکه هاي WiMAX و TTE بومي خودش را توسعه خواهد داد؟ 
گزارش هاي حاکي از آن است که  شرکت اسپرينت پيشرفت قابل ملاحظه اي در شبکه WiMAX خود داشته است درحاليکه شرکت هاي اپراتوري ديگر درنظردارند در آينده ، بيشتر از شبکه LTE استفاده کنند.
شرکت سامسونگ پيشتر اعلام کرده است درنظر دارد در آينده گوشي هايش را با پشتيباني شبکه هاي WiMAX يا LTE و يا هردو عرضه کند ولي با پيش آمدن بحران اقتصادي جهاني جاري ، ظاهرا اين شرکت از اين تصميم منصرف شده و درنظر دارد با ارتقا وتوسعه  تراشه هاي ساخت خودش اين شبکه ها را براي گوشي هايش پشتيباني کند.
ممکن است اين تصميم شرکت سامسونگ برايش منافعي را نيز دربرداشته باشد و ديگر شرکت ها نيز خواهان استفاده از تراشه هاي جديد سامسونگ باشند.
شرکت “سامسونگ الکترونيک” درسال ۱۹۳۶ در کره جنوبي تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن در شهر “سئول” است و در زمينه هاي مختلف از جمله ، توليد لوازم خانگي ، لوازم الکترونيکي ، انواع مونتيور، کامپيوتر، گوشي تلفن همراه و همچنين صنعت ساخت و ساز فعاليت دارد.
ّشرکت سامسونگ الکّترونيک ۲۵۴ هزار کارمند دارد و در فصل سوم سال ۲۰۰۸ ميلادي ۸/۵۱ ميليون دستگاه گوشي تلفن همراه به بازار عرضه کرده است و سهم اين شرکت دربازار جهاني موبايل  در اين بازه زماني  به ۳/۱۷ درصد رسيد.
۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا