برادر گلشیفته فراهانی بازیگر شد/عکس

آذرخش فراهانی پسر بهزاد فراهانی و برادر گلشیفته فراهانی، در نخستین تجربه بازیگری اش جلوی دوربین پرویز شهبازی قرار می گیرد. آذرخش فراهانی که نوازنده گیتار است، در فیلم « نسیم » ساخته پرویز شهبازی درکنار آزاده نامداری مجری تلویزیونی و همسر سابق فرزاد حسنی بازی خواهد کرد. « نسیم » به تهیه کنندگی مسعود …

آذرخش فراهانی پسر بهزاد فراهانی و برادر گلشیفته فراهانی، در نخستین تجربه بازیگری اش جلوی دوربین پرویز شهبازی قرار می گیرد.
آذرخش فراهانی که نوازنده گیتار است، در فیلم « نسیم » ساخته پرویز شهبازی درکنار آزاده نامداری مجری تلویزیونی و همسر سابق فرزاد حسنی بازی خواهد کرد.
« نسیم » به تهیه کنندگی مسعود ردایی از روز ۲۸ اردیبهشت جلوی دوربین خواهد رفت.

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

  1. آذرخش خان شما هم مثل پدرت کلاهت را بذار بالاتر. تو هم داری مثل خواهرت هنرمند میشی. البته حیف که تو چیزی نداری که به نمایش بذاری مثل خواهرت و به اصطلاح معروف بشی.

  2. اطرافیان تو کلاهشون رو بگذارن بالا که از عهده تربیت تو بر نیامدند که : ۱- دخالت در زندگی دیگران نکنی ۲- بر فرض محال طعنه عمل دیگری رو به شخص دیگری نزنی . ۳- ادبت نکردن که احترام یک هنرمند پیش کسوت رو نگهداری ۴- بهت یاد ندادن که کسی که بدنش را عریان می کند یک مساله شخصی است ولی کسی که زبان و فکر هرزه دارد , جامعه ای را منهدم می کند.

  3. عزیزم برو حیا کن به شما چه که خواهر این شخص چی کار می کند مگر قبرشان و آخرتشان یکی است .
    پیامبر اکرم (ص) فرمود: “خداوند بهشت را بر افراد فحاش و بد زبان و کم حیایی که نسبت به حرف زدن خود بی مبالات هستند حرام کرده است .
    شما به دنبال زندگی آخرتت باش برادر من

دکمه بازگشت به بالا