داعش مادر را ممنوع کرد

چند روز پیش داشتم به این موضوع فکر می‌کردم که اصولا طنزنوشتن راجع به داعش کار درستی است یا خیر، که امروز این خبر به دستم رسید. اصولا نه سوزاندن طنز است، نه گردن زدن، نه شلاق زدن و نه هیچ حرکت وحشیانه‌ای و نه حتی آلت دست شدن. البته این آخری را الان که …

چند روز پیش داشتم به این موضوع فکر می‌کردم که اصولا طنزنوشتن راجع به داعش کار درستی است یا خیر، که امروز این خبر به دستم رسید. اصولا نه سوزاندن طنز است، نه گردن زدن، نه شلاق زدن و نه هیچ حرکت وحشیانه‌ای و نه حتی آلت دست شدن. البته این آخری را الان که خواندم دیدم می‌شود یک کارهایی باهاش کرد و طنزش را درآورد.
ولی قبول کنید که کفتربازی از اساس طنز است. اینکه حیوانات را دوست داشته باشی و به آنها رسیدگی کنی بسیار زیباست و اهمیت دارد. تا اینجایش اوکی است، مشکل از آنجایی شروع می‌شود که صفاتی به آنها نسبت می‌دهی که باید به معشوقه‌ات نسبت دهی. یا آنجا که آنها را ول می‌کنی توی هوا و در انظار عمومی روی پشت بام فریاد می‌کشی «بِیُه، بِیُه».
داعش البته دلیل ممنوعیت کفتربازی را اعلام کرده، اما بیایید ببینیم مشکل داعش با زن‌هاست یا کفترها. شواهد نشان می‌دهد داعشی‌ها برخی زنان را خرید و فروش می کنند  و حتی اجاره می‌دهند و گزارش‌هایی مبنی بر تجاوز و ضرب و جرح بر زنان نیز اعلام شده، اما تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر بدرفتاری یا بی احترامی به کفترها مخابره نشده است. به نظر می‌رسد این تصمیم بیشتر برای رفاه حال کفترها گرفته شده یا اینکه داعشی‌ها به کفتر نیز جور دیگری نگاه می‌کنند و ارتباط شان از مرحله «بیُه بیُه» عبور کرده و به «بیا بیا» رسیده است.
در ادامه برخی از تصمیمات داعشی‌ها -که برای خودشان در حال وضع قانون و صدور بیانیه هستند و همه دنیا هم آنها را محکوم می‌کنند (و ما هم که خوابیم)- را پیش بینی کرده‌ام:
ممنوعیت داشتن پا برای زنان: داعشی‌ها به زودی داشتن پا برای زنان را ممنوع خواهند کرد. چون زنی که پا دارد، ممکن است در لحظه‌ای که شوهرش حواسش نیست و مثلا دارد عطسه می‌کند، با پاهایش راه رفته، از خانه بیرون آمده و از این طریق مورد توجه همسایگان قرار گیرد.
ممنوعیت مادر: به زودی در شهرهای تحت سلطه داعش مادر ممنوع خواهد شد. چون هر چه می‌کشیم از همین مادر است، اصلا چرا باید ما از یک زن به دنیا بیاییم؟ داعش به زودی با تولید رحم‌های داعشی، نقش این زن معلوم الحال یعنی مادر را از بین خواهد برد، چون امکان دارد وقتی یک مادر به فرزندانش رسیدگی می‌کند، مورد توجه همسایگان قرار گیرد.
ممنوعیت: داعش به زودی ممنوع خواهد کرد. اینکه چه چیز و چه کس را شامل ممنوعیت می‌کند مهم نیست، مهم این است که اگر آن چیز یا کس ممنوع نشود، احتمال دارد زنان مورد توجه همسایگان قرار گیرند.
امضا: چرت نویس‌

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا