مهدی چمران از بیمارستان مرخص شد

دکتر مهدی گلمکانی اظهار کرد: چمران که روز پنجشنبه به علت عارضه ای به بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد منتقل شده بود پس از چند ساعت بستری و بهبود یافتن حالش صبح امروز مرخص و راهی تهران شد. مهدی چمران روز پنجشنبه در اواسط سخنرانی خود در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مسجد …

دکتر مهدی گلمکانی اظهار کرد: چمران که روز پنجشنبه به علت عارضه ای به بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد منتقل شده بود پس از چند ساعت بستری و بهبود یافتن حالش صبح امروز مرخص و راهی تهران شد.

مهدی چمران روز پنجشنبه در اواسط سخنرانی خود در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مسجد انقلاب بجنورد، دچار ناراحتی شده و به بیمارستان انتقال یافته بود.

دکتر گلمکانی علت بروز این عارضه را افت ناگهانی فشار خون مهندس چمران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه آزمایش های به عمل آمده از نرمال بودن حال چمران حکایت داشت ، با نظر پزشکان معالج رییس شورای شهر تهران از بیمارستان بجنورد مرخص شد.

روز پنجشنه پس از اینکه مهندس چمران در حین سخنرانی در بجنورد از حال رفت، مجری برنامه دلیل این پیشامد را خستگی زیاد وی به دلیل شب زنده داری تا سحرگاه در حرم حضرت امام رضا (ع) عنوان کرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا