طائب: مخالفتی با مذاکرات هسته‌ای نداریم

حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه جمعه در همایش حمایت از مردم یمن در مسجد باب الحوائج کاشان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در این خصوص که ‘ما به تیم هسته ای اطمینان داریم ولی به مذاکرات خوشبین نیستیم’ افزود: ما به تأسی از این فرمایش، نه یک گام جلوتر و نه یک گام …

حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه جمعه در همایش حمایت از مردم یمن در مسجد باب الحوائج کاشان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در این خصوص که ‘ما به تیم هسته ای اطمینان داریم ولی به مذاکرات خوشبین نیستیم’ افزود: ما به تأسی از این فرمایش، نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب تر از رهبری حرکت نمی کنیم.

وی گفت: طرف مذاکره کننده به دنبال خلع سلاح ایران است تا ایران را از روی کره زمین محو کنند.

طائب با اشاره به اینکه نابودی ایران از روی زمین شعار اسرائیل غاصب است، گفت: این رژیم به رغم آنکه به تعداد مراکز استان های ایران پایگاه اتمی دارد، اما می ترسد به ایران حمله کند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی می داند در صورتی که به ایران حمله کند، هنوز موشک آنها به کشور ما نرسیده، دیگر سرزمینی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت.

رییس قرارگاه عمار در مورد حمله آل سعود به خاک یمن نیز گفت: یمن مشکل عربستان نیست بلکه مشکل اسرائیل است؛ زیرا یمنی ها به طرف بندر عدن که منافع رژیم صهیونیستی را به خطر می اندازد، حرکت می کردند.

طائب در پایان گفت: یمنی ها در جنگ با عربستان با کمترین امکانات از خاک خود دفاع می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا