بازدید خبرنگاران حوزه آی تی از کارخانه تولیدی صنعتی ماتریکس MSI

به گزارش خبرنگار موبنا، این بازدید و دیدن خلاقیت و توانمندی های ایرانی‌ها در ساخت و تولید ملزومات رایانه‌ای به ویژه لپ‌تاپ‌های مدرن و رایانه‌های بدون کیس ALL-in-One جالب توجه بود و در حالی انجام شد که همزمان با افتتاح سی و پنجمین نمایشگاه کامپیوتکس تایوان در شهر تایپه ، کمپانی MSI حائز دریافت جایزه طلایی بهترین محصول “مادربرد گیمینگ سری X99A” از جدیدترین های خود شد.
در این بازدید خبرنگاران از نزدیک فعالیت مهندسان و متخصصان را در هنگام تولید و تعمیر محصولات در کارخانه مورد اشاره مشاهده کرده و سوالات خود را از مسئولان این شرکت پرسیدند.
وجود این کارخانه عظیم و تولیدات پیشرفته و به روز جهان نشان‌دهنده توسعه صنعتی و اقتصادی در ایران به شمار می رود و به نظر می آید مسئولان با درک صحیح از چنین فعالیت هایی با تشویق و حمایت لازم می توانند مسیر توسعه بازار داخلی را با تولیدات داخلی و اشتغال نیروهای متخصص و مهندسان ایرانی به خوبی فراهم کنند.
این شرکت از سال ۸۳ فعالیت خود را در زمینه واردات و توزیع قطعات و محصولات رایانه‏ای و لوازم جانبی آغاز و در زمان کوتاهی با اتکال به خداوند متعال و تکیه بر سوابق، توانمندی، تخصص و تعهد کارشناسان خبره خود، ضمن عضویت در شورای عالی انفورماتیک، مفتخر به دریافت نمایندگی از شرکت‏های معتبر و تراز اول جهان شد.
این شرکت با برخورداری از مزیت های نسبی در بخش کیفیت کالا، قیمت و خدمات پس از فروش، توانست سهم قابل توجهی از بازار کشور را از آن خود سازد و در حال حاضر نمایندگی های شرکت‏های زیر را دارد:
MSI، تولید کننده انواع لپ‏تاپ، مادر‏بورد، سرور، کارت گرافیک، دستگاه‏های جدید ( All In One (AIO جایگزین کامپیوتر های شخصی(PC ) و – AMD، تولید کننده انواع CPU و کارت گرافیک، Edifier، تولید کننده اسپیکر های معمولی و حرفه‏ای، Thermaltake، تولید کننده انواع پاور‏های قدرتمند و فن‏های حرفه‏ای و کیس، – Super Talen و تولید کننده حافظه فلش و رم است.
استراتژی شرکت ماتریس بر سه اصل کیفیت کالا، خدمات پس از فروش پیشتاز و قیمت رقابتی ، استوار است.
این شرکت با دارا بودن شبکه گسترده فروش در سراسر کشور، صدها نمایندگی معتبر و فروشگاه‏ را پشتیبانی می‏کند و در حال توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات خود در سراسر کشور است.
هدف شرکت ماتریس، دسترسی آسان آحاد جامعه و سازمان‏ها و موسسات دولتی و خصوصی به آخرین فناوری‏های روز دنیا و توسعه و ارتقاء اعتبار جهانی کشور در این حوزه از سوی مدیران آن عنوان شده است.
1.ashx







خروج از نسخه موبایل