حسادت‌های همسرم آبروی مرا پیش همه دوستان و آشنایانمان برده است

حسادت‌های همسرم آبروی مرا پیش همه دوستان و آشنایانمان برده استبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد. وی در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم مرتب به زندگی دیگران چشم دارد و هرکس هرکاری می کند توقع دارد خودش هم همان …

حسادت‌های همسرم آبروی مرا پیش همه دوستان و آشنایانمان برده استبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.
وی در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم مرتب به زندگی دیگران چشم دارد و هرکس هرکاری می کند توقع دارد خودش هم همان کار را انجام دهد. او همیشه به زندگی دیگران سرک می کشد و کافی است بفهمد مثلا فلانی فلان چیز را خرید و یا فلان کار را انجام داده است. بلافاصله خودش هم می رود و همان کار را انجام می دهد.
مرد جوان ادامه داد: آبروی من پیش همه دوستان و آشنایانمان رفته است. همسرم آنقدر حسود است که همه این موضوع را متوجه شده اند و از او فراری هستند. حسادت این زن در زندگی خصوصی مان هم تاثیر بدی گذاشته است. همسرم وقتی می بیند مثلا شوهر فلانی برای همسرش چیزی خریده بلافاصله از من هم می خواهد همان را برای او بخرم. حالا کاری ندارد که من می توانم آن را بخرم یا نه.
وی در ادامه گفت: همیشه سر این موضوعات با هم دعوا داریم و حتی مجبور شدیم با خیلی از دوستان و بستگانمان قطع ارتباط کنیم. اما باز هم همسرم به کارهایش ادامه می دهد. آنقدر ناراحت و عصبانی شدم که تصمیم گرفتم به این زندگی پایان دهم.
بعد از صحبت های این مرد قاضی همسر وی را نیز به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود و پس از آن در خصوص این پرونده تصمیم گیری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا