درخواست مهریه از شوهری که خرجی نمی‌دهد

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم به من خرجی نمی دهد و همیشه توقع دارد هر چیزی خواستم بخرم با خودش بروم تا او پول خرج کند. زن جوان ادامه داد: هرچه به او می گویم به من …

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم به من خرجی نمی دهد و همیشه توقع دارد هر چیزی خواستم بخرم با خودش بروم تا او پول خرج کند.

زن جوان ادامه داد: هرچه به او می گویم به من هم پول بده تا دست خودم باشد و هرچه خواستم خودم بروم و بخرم قبول نمی کند و می گوید تو پول می خواهی چکار. هرچه خواستی به من بگو یا با هم می رویم و یا خودم به تنهایی برایت می خرم. او حتی برای خریدهای روزانه هم به من پول نمی دهد و من هیچ وقت در کیفم و یا حساب بانکی ام هیچ پولی ندارم. همیشه جلوی اطرافیانم خجالت می کشم و هرچه بخواهم بخرم باید به شوهرم تلفن بزنم.

وی افزود:اکنون یکسال از زندگی ما گذشته و شوهرم همچنان این اخلاقش را دارد و به من خرجی نمی دهد. برای همین تصمیم گرفتم مهریه ام را به اجرا بگذارم تا حداقل پول مهریه ام را برای خودم نگه دارم و در زندگیمان خرج کنم.

بعد از اظهارات این زن قاضی مهریه وی را به اجرا گذاشت و شوهر وی را نیز برای شنیدن صحبت هایش به دادگاه احضار کرد.‎

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا