شوهرم اجازه رفت و آمد با دوست صمیمی‌ام را نمی‌دهد

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اجازه نمی دهد كه با بهترین دوستم رفت و آمد كنم. من چند سال است كه با این دختر دوست صمیمی هستم و هردویمان از بچگی در كنار هم بزرگ شدیم. زن جوان …

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اجازه نمی دهد كه با بهترین دوستم رفت و آمد كنم. من چند سال است كه با این دختر دوست صمیمی هستم و هردویمان از بچگی در كنار هم بزرگ شدیم.

زن جوان ادامه داد:از همان روز اولی هم كه با شوهرم ازدواج كردم، دوستم را می شناخت و می دانست كه تا چه اندازه با هم صمیمی هستیم و نمی توانیم از هم جدا شویم. اما الان مدت طولانی است كه شوهرم اجازه نمی دهد با دوستم رفت و آمد كنم. او می گوید كه از شوهر دوستم خوشش نمی آید و من باید ارتباطم را برای همیشه با او قطع كنم. هرچه به او می گویم شوهر دوستم هیچ ارتباطی به خودش ندارد و من نمی توانم تنها به خاطر سلیقه تو قید دوست چندین و چند ساله ام را بزنم. ولی شوهرم اصلا متوجه این موضوع نیست و حرف خودش را می زند.

وی افزود: شوهرم كافی است كه بفهمد من با دوستم صحبت كرده ام یا او را دیده ام، چنان جنجالی به راه می اندازد كه هركه نداند تصور می كند من چه كار اشتباهی مرتكب شده ام. راستش دیگر از زندگی با این مرد خودخواه و جنگجو خسته شدم و تصمیم به جدایی گرفتم. زندگی در كنار این مرد برایم آزار دهنده شده است.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار كرد تا صحبت های او را هم بشنود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا