خداحافظ یاغی دوست نداشتنی استقلال!

کرار جاسم بعد از انواع و اقسام حاشیه‌های در استقلال، اعلام کرده حاضر نیست به ایران برگردد و نمی‌خواهد دیگر برای استقلال بازی کند. هافبک عراقی و دردسرساز آبی‌ها، مقطع اول حضورش در ایران هم بارها با زدن کمک داور، دعوا با بازیکن هم تیمی، مصدومیت نمایشی و… حاشیه‌ساز شده بود اما استقلالی‌ها ترجیح دادند …

کرار جاسم بعد از انواع و اقسام حاشیه‌های در استقلال، اعلام کرده حاضر نیست به ایران برگردد و نمی‌خواهد دیگر برای استقلال بازی کند. هافبک عراقی و دردسرساز آبی‌ها، مقطع اول حضورش در ایران هم بارها با زدن کمک داور، دعوا با بازیکن هم تیمی، مصدومیت نمایشی و… حاشیه‌ساز شده بود اما استقلالی‌ها ترجیح دادند بخاطر کیفیت فنی بالای او از همه مشکلاتش چشم پوشی کنند و دوباره او را به باشگاه‌شان بیاورند. کرار این فصل هم کلکسیونی از حاشیه بود و بر اساس حکم کمیته اخلاق در صورت ترک استقلال ۲ سال از حضور در فوتبال ایران محروم می‌شود.

حالا کرار برای استقلالی‌ها پیغام فرستاده علاقه‌ای به ادامه همکاری ندارد، جریمه‌هایش را هم نمی‌پذیرد و باید پول این فصلش را تمام و کمال بدهند وگرنه کار را به فیفا می‌کشاند. به نظر می‌رسد در صورت عدم توافق با کرار، دردسر جدیدی در انتظار استقلال باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا