مادربوردهای ایسوس سازگار با ویندوز ۱۰

به گزارش خبرنگار موبنا، این گواهینامه اعلام می دارد که تمامی مادربوردهای مبتنی بر پردازنده های اینتل و AMD شرکت ایسوس از سازگاری کامل با سیستم عامل ویندوز ۱۰ برخوردار هستند. شرکت ایسوس به عنوان تولید کننده برتر مادربورد در دنیا همواره کوشیده است تا محصولات خود را به جدیدترین فناوریهای روز مجهز سازد و …

به گزارش خبرنگار موبنا، این گواهینامه اعلام می دارد که تمامی مادربوردهای مبتنی بر پردازنده های اینتل و AMD شرکت ایسوس از سازگاری کامل با سیستم عامل ویندوز ۱۰ برخوردار هستند.
شرکت ایسوس به عنوان تولید کننده برتر مادربورد در دنیا همواره کوشیده است تا محصولات خود را به جدیدترین فناوریهای روز مجهز سازد و همین موضوع نشان از پیشتاز بودن ایسوس در دنیای سخت افزار و فناوری محسوب میشود.
با معرفی نسخه جدید سیستم عامل ویندوز شرکتهای سخت افزاری نیز دست به کار شده و محصولات سازگار با این سستم عامل را معرفی و روانه بازار کرده اند.
ایسوس نیز برای فراهم ساخت بهترین شرایط و جدیدترین امکانات برای کاربران، مادربوردهای خود را برای سازگاری با ویندوز ۱۰ تحت بررسی مایکروسافت قرار داده است. پس از بررسی های انجام شده ایسوس اعلام کرد مادربودهای Z97-A و Trooper B85 آزمونهای WHQL (Windows Hardware Quality Labs) را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و گواهینامه سازگاری با ویندوز ۱۰ را از مایکرسافت دریافت کردند.
این گواهینامه اعلام میدارد که تمامی مادربوردهای مبتنی بر پردازنده های اینتل و AMD شرکت ایسوس از قابلیت سازگاری با سیستم عامل ویندوز ۱۰ برخوردار هستند و ایسوس نخستین شرکتی است که موفق به کسب این گواهینامه از مایکروسافت شده است.
ایسوس به کاربران خود این اطمینان را می دهد که بتوانند از جدیدترین فناوریهای نرم افزاری و سخت افزاری پیاده سازی شده در بیش از ۲۰۰ مدل از مادربوردهای مبتنی بر پردازنده های intel و AMD این شرکت به راحتی بهره مند شوند.
این مادربوردها شامل سری X99، Z79، H97، Z87، H87، Z77 ، B85، B75، H81، Q87، Q77 و H61 مبتنی بر پردازنده های اینتل و همچنین مادربوردهای سری ۹۹۰FX، A88X، A78، A68، A58 و A55 مبتنی بر پردازنده های AMD هستند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا