زاين با گوشي هاي بلک بري پله هاي ترقي را طي مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بي دي آفريکا”، “زاين” هفته گذشته گوشي بلک بري “بولد” را عرضه کرد که با استقبال گسترده کاربران تلفن همراه درکشورهاي عربي روبرو شده است. يکي از مقامات “زاين”  اعلام کرد در حال حاضر پنج درصد مشترکان دائمي شرکت  را کاربران  بلک بري  تشکيل مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “بي دي آفريکا”، “زاين” هفته گذشته گوشي بلک بري “بولد” را عرضه کرد که با استقبال گسترده کاربران تلفن همراه درکشورهاي عربي روبرو شده است.
يکي از مقامات “زاين”  اعلام کرد در حال حاضر پنج درصد مشترکان دائمي شرکت  را کاربران  بلک بري  تشکيل مي دهند و ما قصد داريم با ارايه محصولات پيشرفته و گوشي هاي جديد  اين تعداد را افزايش دهيم.
براساس اين گزارش ، اين حرکت جديد مي تواند در پيشرفت صنعت ارتباط از راه دور کشورهاي عربي موثر باشد و  تحقيقات نشان داده است که کاربران جوان در کشورهاي عربي متقاضي  گوشي هاي هوشمند و پيشرفته هستند.


“زاين” که تا سال گذشته به گروه MTC شهرت داشت ،از سال ۱۹۸۳ در کويت آغاز بکار کرد و در حال حاضر سرويس هاي خود را در هفت کشور خاورميانه و ۱۵ کشور آفريقايي ارايه مي دهد.
بزرگ ترين سهام دار اين شرکت مقامات کويتي هستند که ۶/۲۴ درصد سهام آن را در اختيار دارند و اين شرکت  در سال ۲۰۰۷ ميلادي 75 درصد سهام “وسترن تلسيستم” را به قيمت ۱۲۰ ميليون دلار از غنا خريد و علاوه بر آن اپراتور عراقي ” Iraqna” را نيز به قيمت ۲/۱ ميليارد دلار خريداري کرد.
۱۱۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا