طراحي يک گوشي تاشو چهار تکه اي توسط نوکيا

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي  “موبايل واک” ،  درطرح اين گوشي جديد نوکيا ؛ دوقسمت تاشوي آن صفحه نمايش را تشکيل مي دهند و دوقسمت تاشوي ديگر که در قسمت زير صفحه نمايش قراردارد ؛ صفحه کليد کامل مدل QWERTY محسوب مي شود.اين گوشي  داراي کاربرد چندگانه از …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي  “موبايل واک” ،  درطرح اين گوشي جديد نوکيا ؛ دوقسمت تاشوي آن صفحه نمايش را تشکيل مي دهند و دوقسمت تاشوي ديگر که در قسمت زير صفحه نمايش قراردارد ؛ صفحه کليد کامل مدل QWERTY محسوب مي شود.
اين گوشي  داراي کاربرد چندگانه از جمله رايانه  يا لپ تاپ ، وسيله بازي هاي کامپيوتري و  برقراري ارتباط يا همان تلفن همراه ، است.
جزييات بيشتر درباره اين گوشي از جمله اين که در چه اندازه هايي و با چه وزني ساخته مي شود و داراي چه قابليت ها و سيستم هايي است ، هنوز اعلام نشد.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفاتر مرکزي آن درشهر “اسپو”است و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
شرکت نوکيا در فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي ۸/۱۱۷ ميليون گوشي تلفن همراه به بازار ارايه کرده است و سهم اين شرکت در بازار هاي جهاني به ۴/۳۹ درصد رسيده است که در مقايسه با زمان مشابه سال گذشته با ارايه ۷/۱۱۱ ميليون تلفن همراه و سهم ۶/۳۸ درصدي از ۵/۵ درصد رشد برخوردار بوده است.
تعداد کارکنان اين شرکت ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا