سيم کارتهاي هوشمند در کشور توليد شد

 مهندس نعمت هرندي پورنائب رئيس هيئت مديره شرکت داده کاوان پيشرو در گفت و گو با خبرنگارسيتنا اظهار داشت: سيم کارت هاي هوشمند تنها براي ايجاد ارتباط نيست بلکه با نصب برنامه هاي ويژه قابليت هاي ويژه اي را براي اين سيم کارت ها فراهم مي کند.وي عملکرد نرم افزار اين سيم کارت را از …

 مهندس نعمت هرندي پورنائب رئيس هيئت مديره شرکت داده کاوان پيشرو در گفت و گو با خبرنگارسيتنا اظهار داشت: سيم کارت هاي هوشمند تنها براي ايجاد ارتباط نيست بلکه با نصب برنامه هاي ويژه قابليت هاي ويژه اي را براي اين سيم کارت ها فراهم مي کند.
وي عملکرد نرم افزار اين سيم کارت را از طريق SMS‌ ذکر کرد و افزود: نرم افزارهايي که در حال حاضر مورد استفاده قرار مي گيرد از طريق کابلي، دستگاه موبايل به کامپيوتر متصل مي شود و برنامه هاي مورد نظر در موبايل ها نصب مي شود. اين در حالي است که در سيم کارتهاي طراحي شده اين شرکت، اپراتور از طريق SMS نرم افزارهاي مورد نظر را در گوشي ها فعال مي کند و کاربر با OK کردن، برنامه مورد نظر را در گوشي دانلود و نصب مي کند.
مدير توسعه و تحقيقات بازار اين شرکت با بيان اينکه اين قابليت در سيم کارتهاي اپراتور دوم  وجود دارد، ادامه داد: مراحل فني اين سيم کارتها به پايان رسيده و در حال مذاکره با اپراتور اول هستيم که در صورت نهايي شدن اين سيستم در تلفنهاي همراه اول اجرا شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا