۲۰ درصد انگليسي ها طرح بازيافت گوشي را اجرا مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از بي بي سي نيوز، بر اساس اين تحقيقات ، ۲۸ درصد کار بران انگليسي گوشي هاي کهنه خود را در قفسه و کمد نگه مي دارند و  23 درصد از کاربران گوش هاي خود را دور مي اندازند.با توجه به رکود و بحران اقتصادي افزايش ميزان تقاضا براي …


به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از بي بي سي نيوز، بر اساس اين تحقيقات ، ۲۸ درصد کار بران انگليسي گوشي هاي کهنه خود را در قفسه و کمد نگه مي دارند و  23 درصد از کاربران گوش هاي خود را دور مي اندازند.
با توجه به رکود و بحران اقتصادي افزايش ميزان تقاضا براي ابزارهاي جديد در کريسمس افزايش يافته است و  کاربران فقيري که قدرت خريد گوشي جديد را ندارند، مي تواز انند گوشي هاي کهنه و فرسوده ي  بازيافتي، ارزان قيمت يا رايگان استقاده کنند.
بازيافت دستگاه هاي الکترونيکي همچون گوشي هاي تلفن همراه ، PDA ها  و دستگاه هاي موسيقي پلي ير به دليل حجم ضايعات و زباله هاي ايجاد شده به يکي از دغدغه هاي شرکت ها و طرفداران محيط زيست تبديل شده است.
مشکل اصلي و آلوده کننده اين دستگاهها بيشتر باتري هاي آن ها است که حاوي موادي مانند کادميوم مي باشد و خطرات زيادي را براي محيط زيست دارد.


انگليس با بيش از ۷۷ ميليو.ن و 335 هزار کاربر و ضريب نفوذ تلفن همراه 6/127 درصدي، داراي ۱۱ اپراتور است  که شرکت  O2 با  7/18 ميليون کاربر مقام نخست را در اين کشور دارد. ۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا