يونيورسل در هند گوشي ارايه مي کند

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت يونيورسل، اين شرکت ،گوشي هاي تلفن همراه جديد  را در سال۲۰۰۹  روانه بازار مي کند و براي اجراي اين طرح دستگاه هايي را از چين وارد کرده است.شرکت UniverCell در حال برنامه ريزي براي تبديل شدن به يک اپراتور مجازي است که سرويس هاي تلفن همراه به کاربران …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت يونيورسل، اين شرکت ،گوشي هاي تلفن همراه جديد  را در سال۲۰۰۹  روانه بازار مي کند و براي اجراي اين طرح دستگاه هايي را از چين وارد کرده است.
شرکت UniverCell در حال برنامه ريزي براي تبديل شدن به يک اپراتور مجازي است که سرويس هاي تلفن همراه به کاربران ارايه خواهد داد اما مجوز تعيين فرکانس در طيف راديويي را نخواهد داشت.
اين شرکت همچنين در صدد است که سهم خود رادر بازا هند به ۴۰ درصد برساند.
 تعداد کاربران تلفن همراه در هند تا پايان فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي به ۳۱۰ ميليون و ۶۲۰ هزارنفر رسيد اپراتورهاي اين کشور تنها در ماه سپتامبرامسال نه ميليون و ۹۹۰ هزار نفر به  کاربران تلفن همراه خود اضافه کردند و برغم اين ميزان افزايش کاربر، ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور پر جمعيت به ۲۷.۵ درصد رسيده است.
 بهارتي با افزايش دو ميليون و ۷۰۰هزار کاربر و وودافون با افزايش يک ميليون و ۸۶۰ هزار نفر در اين فصل به عنوان برترين هاي بازار تلفن همراه  اين کشورانتخاب شدند.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا