تنها يکي از پاکت هاي قيمت مزايده اپراتور سوم بازگشايي شده است

وي که خواست نامش فاش نشود، به خبرنگار موبنا اظهار داشت:در مرحله بازگشايي پاکات قيمت مزايده، شرکت هاي حائز شرايط اوليه دو قيمت پيشنهادي مربوط به حق لايسنس و نيز حق السهم دولت از درآمد اين پروژه را در پاکت هاي جداگانه ارائه مي دهند و مجموع نتايج اين دو پاکت طبق يک فرمول خاص …

وي که خواست نامش فاش نشود، به خبرنگار موبنا اظهار داشت:در مرحله بازگشايي پاکات قيمت مزايده، شرکت هاي حائز شرايط اوليه دو قيمت پيشنهادي مربوط به حق لايسنس و نيز حق السهم دولت از درآمد اين پروژه را در پاکت هاي جداگانه ارائه مي دهند و مجموع نتايج اين دو پاکت طبق يک فرمول خاص مشخص مي کند که چه شرکتي بالاترين پيشنهاد را ارائه داده است.
وي افزود: کنسرسيوم تامين اتصالات متشکل از شرکت تامين تله کام وابسته به شستا و اپراتور اماراتي اتصالات، در بخش اوليه بازگشايي پاکت، بالاترين پيشنهاد را ارائه داده است اما هنوز مشخص نيست که در مجموع اين شرکت برنده نهايي شود.
به گفته وي، متقاضيان حضور در پروژه اپراتور سوم بايد در بخش هاي مختلف پروانه اين پروژه، قيمت هاي مختلفي را به دولت ايران پيشنهاد مي دادند که بنظر مي رسد تعيين برنده نهايي اين پروژه عظيم تا پايان هفته جاري بطول انجامد.
روز گذشته رسانه ها بطور غيررسمي از برنده شدن کنسرسيوم تامين اتصالات در مزايده اپراتور سوم تلفن همراه ايران خبر دادند.
در اين اخبار آمده بود که پس از اتصالات، “زين کويت” و “عمان تل ” شرکت ها ي دوم و سوم اين مزايده بودند که به دليل اختلاف بيش از پنج درصد قيمت نفر اول با نفرات بعدي، اين مزايده در مرحله نخست به پايان رسيد و اتصالات برنده فناوري نسل سوم شبکه تلفن همراه ايران شد.
اپراتور سوم از سه فناوري EDGE، UMTS و HSDPA تلفن همراه بهره خواهد برد و در فضاي فرکانسي باندهاي ۹۰۰، ۱۸۰۰ و ۲۱۰۰ مگاهرتز سرويس مي دهد.
مدت ارايه پروانه اين اپراتور ۱۵ ساله و قابل تمديد براي دو دوره پنج  ساله است و براي اين که فناوري نسل سوم بتواند در کشور به ضريب نفوذ مناسبي برسد، به مدت دو سال براي آن انحصار زماني ديده شده است.
۱۶۲/۱۴/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا