تلفن هاي همراه ابزاري مهم و کليدي براي مسافرت هاي هوايي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بيزينس ميرر، سيستم بليت الکترونيکي و سيستم جستجوي اطلاعات پرواز يک فناوري جهاني براي صنعت توريستي و مسافرت است و هم اکنون در بسياري از آژانس هاي مسافرتي در سراسر دنيا مورد استفاده قرار مي گيرد.اين سرويس به کاربران امکان مي دهد بليت تهيه کرده …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بيزينس ميرر، سيستم بليت الکترونيکي و سيستم جستجوي اطلاعات پرواز يک فناوري جهاني براي صنعت توريستي و مسافرت است و هم اکنون در بسياري از آژانس هاي مسافرتي در سراسر دنيا مورد استفاده قرار مي گيرد.
اين سرويس به کاربران امکان مي دهد بليت تهيه کرده و جزييات پروازشان را از طريق سرويس پيام کوتاه دريافت کنند.
“ديويد برت” مدير سيستم جستجوي اطلاعات پرواز در منطقه آسيا اقيانوسيه مي گويد، اين روش نويني  است که در مسافرت هاي محلي به شکل قابل توجهي در کاهش ميزان زمان و پول به مشتريان و آژانس هاي مسافرتي کمک مي کند.
در حال حاضر شمار کاربران تلفن همراه از چهار ميليارد نفر فراتر رفت و کاربرد اين ابزار ارتباطي چند رسانه اي بطور چشمگير و باورنکردني روبه افزايش گذاشته است.
رشد و توسعه روز افزون نرم افزاري و سخت افزاري تلفن همراه موجب شده تا کاربرد هاي اين وسيله ارتباطي نيز گسترش يابد و استفاده از آن  در حوزه حمل و نقل بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.
استفاده از تلفن همراه در حوزه حمل و نقل فرصت ها و مزيت هاي بسياري فراهم آورده که از جمله آن مي توان به صرفه جويي در اتلاف وقت و کاهش هزينه هاي تردد اشاره کرد.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا