“بونو” ستاره موسيقي راک يکصد ميليون دلار در شرکت پالم سرمايه گذاري کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” سلولار نيوز” ،  اين شرکت سرمايه گذاري در ازاي سرمايه اي که عرضه کرده است ، بخشي از سهام شرکت پالم را در اختيار گرفت.شرکت Elevation Partners بخشي از سهام سري C پالم را به نام خود کرده است که درآينده اين سهام …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” سلولار نيوز” ،  اين شرکت سرمايه گذاري در ازاي سرمايه اي که عرضه کرده است ، بخشي از سهام شرکت پالم را در اختيار گرفت.
شرکت Elevation Partners بخشي از سهام سري C پالم را به نام خود کرده است که درآينده اين سهام ها به سهام عادي شرکت پالم تبديل خواهند شد.
شرکت سرمايه گذاري يا د شده درازاي مبلغ ياد شده  ، هفت ميليون سهم از سهام عادي شرکت پالم را تصاحب خواهد کرد.
شرکت سرمايه گذاري Elevation Partners پيش از اين ۲۵ درصد سهام شرکت پالم را به ارزش ۳۲۵ ميليون دلار دراختيار داشت.
رييس شرکت پالم  گفت :  اين سرمايه گذاري در اين برهه از زمان که اوضاع اقتصادي ناخوشايندي در جهان حاکم است ،  موجب تحکيم موقعيت شرکت پالم مي شود.
Elevation Partners يک شرکت خصوصي است و سرمايه ي آن بيش از  9/ 1 ميليارد دلار برآورد مي شود.
شرکت پالم Palm, Inc.  درسال ۱۹۹۲ در ايالات متحده تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در ايالت کاليفرنيا قراردارد و در زمينه توليد نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و  انواع گوشي هاي تلفن همراه از جمله Z22, Tungsten E2, TX, Treo 650, Treo 700p, Treo 755p, Treo 680, Treo 700w, Treo 700wx, Treo 750, Centro و Treo 500 فعاليت مي کند.
۱۷۹/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا