Sidekick محبوب ترين گوشي هاي سارقان در بوستون آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت دِاستاندارد، موجي از دزدي تلفن همراه در بوستون آمريکا به راه افتاده است و شايد در اولين نگاه به نظر برسد که اين دستگاه iPhone باشد اما اين گوشي T-Mobile Sidekick است.اين گوشي يک دستگاه هوشمند است که از شبکه هاي اجتماعي و اينترنت موبايلي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت دِاستاندارد، موجي از دزدي تلفن همراه در بوستون آمريکا به راه افتاده است و شايد در اولين نگاه به نظر برسد که اين دستگاه iPhone باشد اما اين گوشي T-Mobile Sidekick است.
اين گوشي يک دستگاه هوشمند است که از شبکه هاي اجتماعي و اينترنت موبايلي پشتيباني مي کند.
پليس بوستون مي گويد ، يکي از هفت گوشي دزديده شده در اين ايالت گوشي   Sidekick است.
کل گوشي هايSidekick  دزديده شده در طول سال جاري تا چهارم دسامبر ،۳۰۴ دستگاه گزارش شده که اين ميزان سه برابر گوشي هاي دزديده شده از اين مدل در سال گذشته بوده است.
 پليس بوستون مي گويد که اين گوشي ها براي استفاده شخصي دزديده نشده اند بلکه سارقان آن را در فروشگاه ها به فروش مي رسانند.
گوشي Sidekick امکان دسترسي به پست الكترونيكي يا ايميل ، دستيابي كامل به صفحات وب HTML ، ارسال و دريافت پيام فوري، تقويم، دفترچه آدرس و مديا پلي ير را دارد.
از ديگر خصوصيات اين گوشي مي توان به اتصال هميشگي به اينترنت، تهيه نسخه پشتيبان يا “بك آپ” از اطلاعات بطور خودكار، ارتقاي مداوم كاركردها و تجربيات كاربران اشاره کرد.
كابران اين گوشي مي توانند با استفاده از گزينه دسترسي به ديتا و كاربردها از طريق هر كامپيوتر داراي قابليت اتصال به اينترنت، به اطلاعات ثبت شده روي تلفن همراه دسترسي داشته باشند.
اين گوشي با يك قرارداد دو ساله به قيمت ۹۹/۱۹۹ دلار بفروش مي رسد.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا