هفتم دي ماه آخرين مهلت پرداخت قبوض مشترکان همراه اول

به گزارش خبرنگار موبنا چنانچه مشترکان، صورتحساب خود را در مدت معين پرداخت نکنند، ارتباط آن ها قطع يک طرفه شده و پس از اخطار بدهي، قطع کامل صورت مي گيرد.گفتني است شرکت ارتباطات سيار با ارسال پيام کوتاه، مبلغ صورتحساب مشترکان خود را نيز اعلام کرده است.در پيام کوتاه ارسال شده توسط اپراتور اول …

به گزارش خبرنگار موبنا چنانچه مشترکان، صورتحساب خود را در مدت معين پرداخت نکنند، ارتباط آن ها قطع يک طرفه شده و پس از اخطار بدهي، قطع کامل صورت مي گيرد.
گفتني است شرکت ارتباطات سيار با ارسال پيام کوتاه، مبلغ صورتحساب مشترکان خود را نيز اعلام کرده است.
در پيام کوتاه ارسال شده توسط اپراتور اول که حدود ۱۵ روز قبل به دست مشترکان رسيد ، مبلغ قابل پرداخت استفاده هر مشترک از سيم کارت هاي دائمي دوره اول مهر ماه تا اول آذر  درج شده است.
يکي از مشکلاتي که پيش از اين مشترکان همراه اول، با آن دست به گريبان بودند، نرسيدن به موقع قبوض تلفن همراه و نيز اشتباه در ارسال اين قبوض به آدرس هاي موردنظر بود که به اعتقاد تحليلگران، به دليل عدم هماهنگي منسجم شرکت ارتباطات سيار و پست صورت مي گرفت.
به همين دليل همراه اول با ارسال پيامک به مشترکان خود ، ضمن آگاهي از توزيع صورتحساب اين دوره ، جزييات مبلغ کارکرد را نيز اطلاع رساني کرده است، تا از اين پس عدم پرداخت به موقع صورتحساب ،به دليل آنچه که عدم اطلاع رساني شفاف ناميده مي شود،باعث قطع ارتباط مشترکان نشود.
همراه اول حدود ۱۸ ميليون مشترک سيم کارت دائمي دارد.
۱۶۲/۱۶/۱۱۷

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا