ابلاغ تأييديه تجهيزات MMS همراه اول

به گزارش موبنا، محمود خسروي اظهار داشت: پيش از اين تجهيزات ارسال سيستم پيام چندرسانه اي (MMS) به سازمان تنظيم مقررات ارايه شده بود و پس از بررسي توسط ناظران اين سازمان، تأييديه لازم صادر شد. وي افزود: از اين پس اپراتور اول نيز مانند اپراتور دوم، با رعايت قوانين و طبق آيين نامه MMS، …

به گزارش موبنا، محمود خسروي اظهار داشت: پيش از اين تجهيزات ارسال سيستم پيام چندرسانه اي (MMS) به سازمان تنظيم مقررات ارايه شده بود و پس از بررسي توسط ناظران اين سازمان، تأييديه لازم صادر شد.
وي افزود: از اين پس اپراتور اول نيز مانند اپراتور دوم، با رعايت قوانين و طبق آيين نامه MMS، امکان ارايه اين سرويس را خواهد داشت.
خسروي در خصوص تعرفه MMS همراه اول نيز اظهار داشت: بر اساس مصوبه تابستان کميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ، ارسال هر پيام چند رسانه اي (MMS) يک هزار ريال محاسبه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، رئيس سازمان تنظيم مقررات در عين حال گفت: ارائه سرويس MMS، سال گذشته به دليل برخي ملاحظات متوقف شده بود که با تلاش هاي صورت گرفته از سوي سازمان، ارائه آن در زمان حاضر توسط اپراتور هاي تلفن همراه امکان پذير است.
وي ادامه داد: سرويس MMS يکي از خدمات ارزش افزوده است که از جمله سرويس هاي نسل ۷۵/۲ به شمار مي آيد.
خسروي تصريح کرد: با توجه به اينکه استفاده از اين سرويس تعهداتي دارد، مشترکاني که تمايل به استفاده از آن را داشته باشند بايد تعهدات را به طور کامل مطالعه و آن را قبول کنند.
۱۶۲/۱۶/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا