هندزفري جادويي

اما ما نيز  مانند همه کاربران تلفن همراه از شنيدن خبرهايي که اينجا و آنجا مي خوانيم يا مي شنويم ، شگفت زده مي شويم. اين تعجب و حيرت بيشتر به لوازم جانبي سحرآميزي مربوط مي شود که در صورت اتصال به گوشي همراه ، توانمندي و کارآييهاي غيرمتعارف و و گاه بهت آوري را …

اما ما نيز  مانند همه کاربران تلفن همراه از شنيدن خبرهايي که اينجا و آنجا مي خوانيم يا مي شنويم ، شگفت زده مي شويم. اين تعجب و حيرت بيشتر به لوازم جانبي سحرآميزي مربوط مي شود که در صورت اتصال به گوشي همراه ، توانمندي و کارآييهاي غيرمتعارف و و گاه بهت آوري را ايجاد مي کند.
نمونه اي از اين لوازم جانبي را که آدم را بيشتر به ياد فيلمهاي جاسوسي و دنياي جاسوسان
مي انداخت ، پيش تر معرفي کرده بوديم ، دستگاهي که اين بار قصد آشنايي با آن را داريم ، موضوع يک تبليغ اينترنتي به زبان فارسي است که با ذکر قيمت ، کاربردهايش تشريح شده است.
  “خوشت مياد دوستاتو سر کار بذاري و با صداي دختر يا پسر با آنها صحبت کني ؟ دوست داري اگر پسري با يک دختر صحبت کني و اون متوجه نشه شما پسري ؟ يا دخترها با پسرها با صداي پسر صحبت کنند ؟”
   آنچه که آمد ، بخشي از همين آگهي اينترنتي است که به تبليغ قابليتهاي اين دستگاه تغيير صدا پرداخته است ، دستگاهي که توانايي تغييرات کلي در صدا و تبديل صداي کاربر به صداي مرد يا زن را دارد.
   کار کردن با دستگاه يادشده که “هندزفري” جادويي نام دارد ، بسيار ساده است و فقط با وصل کردن هندزفري به گوشي کار خود را آغاز مي کند و صداي کاربر را تغيير مي دهد. از جمله محسنات دستگاه مذکور آنچنان که در معرفي اش آمده ، قابليت اکو (برگشت) است به اين معنا که در هنگام مکالمه شما علاوه بر صداي مخاطب ، صداي تغيير يافته خودتان را نيز خواهيد شنيد.
   در آگهي تبليغي اين هندزفري سحرآميز ذکر شده است که فقط کاربران يک برند خاص مي توانند از آن استفاده کنند و در برندهاي ديگر کارآيي ندارد. بهرحال اين دستگاه چه در گوشي ما کارآيي داشته باشد يا فاقد آن باشد ، حس کنجکاوي را برمي انگيزد و اين پرسش را به ذهن متبادر مي سازد که واقعا کاربران و علاقه مندان به اين دستگاه ، با چه هدفي آن را خريداري مي کنند ؟
۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا