شماره جديد ماهنامه تخصصي “تلفن همراه” منتشر شد

به گزارش خبرنگار موبنا در اين شماره از ماهنامه، فهرست برندگان يکهزار سيم کارت اعتباري تاليا که شماره ويژه نامه “تلفن همراه ” آنان ، به قيد قرعه انتخاب شده به چاپ رسيده است.چهل و ششمين شماره از ماهنامه تلفن همراه همچنين به معرفي بهترين گوشي هاي تلفن همراه جهان در سال ۲۰۰۸ و نيز …

به گزارش خبرنگار موبنا در اين شماره از ماهنامه، فهرست برندگان يکهزار سيم کارت اعتباري تاليا که شماره ويژه نامه “تلفن همراه ” آنان ، به قيد قرعه انتخاب شده به چاپ رسيده است.
چهل و ششمين شماره از ماهنامه تلفن همراه همچنين به معرفي بهترين گوشي هاي تلفن همراه جهان در سال ۲۰۰۸ و نيز ليست ۱۰گوشي پرفروش ايران و جهان و مقايسه سه گوشي هشت مگاپيکسلي پرداخته است.
از ديگر مواردي که در جديدترين نسخه ماهنامه تلفن همراه ديده مي شود مي توان به عناويني چون روز شمار انتخاب برنده اپراتور سوم تلفن همراه ، GPRS بسته اي که گره هايش هنوز باز نشده ، قانون ماليات بر ارزش افزوده شايد وقتي ديگر ، ماه شمار اخبار موبايل در ايران ، معرفي اپراتورهاي تلفن همراه در کشور بحرين، ضرب الاجل سازمان تنظيم مقررات به ايرانسل و نيز شگفتيهاي دنياي موبايل اشاره کرد.
طبق اعلام ماهنامه تخصصي “تلفن همراه” ، قرعه کشي بزرگ اين ماهنامه که قرار بود همزمان در نمايشگاه تله کام انجام پذيرد اما بدليل ممانعت مسئولان تله کام به زمان ديگري موکول شده بود تمديد شد.
براين اساس به خوانندگان ماهنامه که شماره هاي ۴۴ و ۴۵ آن را در اختيار دارند ، خواسته شده که شماره سريال مجلات خود را به همراه شماره حک شده در قسمت تحتاني پشت جلد شماره جديد ماهنامه، به شماره ۲۰۰۰۰۹ پيامک مجله تلفن همراه ارسال کنند.
گفتني است شماره پيامک ۲۰۰۰۰۹ نيز به خوانندگان اين مجله امکان خواهد داد پيشنهادات، انتقادات، نظرات و حتي مطالب خود را از طريق اين شماره با اعضاي تحريريه در ميان بگذارند.
اين مجله در ۱۰۰ صفحه تمام گلاسه به قيمت ۱۵۰۰ تومان در کيوسک مطبوعات بفروش مي رود.
۱۶۲/۱۶/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا