ارائه سرويس GPRS براي سيم کارتها ي اعتباري

حميد رضا نيکوفر در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: شرکت ارتباطات سيار به دليل ملاحظاتي که براي مشترکان دائمي خود درنظر گرفته،. اين سرويس  را در ابتدا به اين دسته ازمشترکان خودارائه کرده است.  وي با بيان اين که شرکت ارتباطات سيار هر يک از سرويس هاي جديد خود را ابتدا به مشترکان …

حميد رضا نيکوفر در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: شرکت ارتباطات سيار به دليل ملاحظاتي که براي مشترکان دائمي خود درنظر گرفته،. اين سرويس  را در ابتدا به اين دسته ازمشترکان خودارائه کرده است. 
وي با بيان اين که شرکت ارتباطات سيار هر يک از سرويس هاي جديد خود را ابتدا به مشترکان دائمي  ارائه مي کند،خاطر نشان کرد: پس از کسب اعتماد از ارائه سرويس به مشترکان دائمي , در مرحله بعد سرويس هاي جديد به مشترکان اعتباري ارائه مي شود.
وي تصريح کرد: در حال حاضر   همراه اول تمامي تست هاي لازم را براي مشترکان اعتباري انجام داده است.
نيکوفرگفت: براساس برنامه ريزي هاي انجام شده  شبکه براي  ارائه سرويسMMS و GPRSبراي آن ميزان  مشترکي که  که وعده داده شده  آماده است.
همراه اول بيش از ۲۷ ميليون مشترک دارد وسرويس اينترنت اين اپراتور،از آبان ماه سال جاري  راه اندازي شد.
GPRS (General Packet Radio Service) يا خدمات راديويى مربوط به بسته هاى اطلاعات، امکان اتصال به اينترنت را از طريق تلفن همراه فراهم مي کند.
ساعت ۸ صبح تا ۱۱شب زمان پيک استفاده از سرويس gprs همراه اول است وساعت هاي ۱۱ شب تا ۸صبح زمان خارج از پيک استفاده از اين سرويس به شمارمي رود .
تعرفه استفاده از اين سرويس در ساعات پيک ۸/۱۴ريال ودرساعات خارج از پيک چهار ريال است.
هزينه استفاده از gprs نيز در قبوض مشترکان اعلام مي شود.
۱۶۲/۱۶/۱۱۷

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا