نگراني درباره بازارتلفن همراه شدت يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، تحقيقات موسسه IDC نشان مي دهد که سال آينده وضعيت اقتصادي بدتر خواهد شد و شرکت هاي موبايلي نيز از اين امر مستثني نخواهند بود و اين شرکت ها بايد براي بقا و همچنين سود بخشي در شرايط سخت برنامه ريزي کنند.اين واقعيت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، تحقيقات موسسه IDC نشان مي دهد که سال آينده وضعيت اقتصادي بدتر خواهد شد و شرکت هاي موبايلي نيز از اين امر مستثني نخواهند بود و اين شرکت ها بايد براي بقا و همچنين سود بخشي در شرايط سخت برنامه ريزي کنند.
اين واقعيت غير قابل انکار است  که ميزان فروش دستگاه هاي تلفن همراه براي همه شرکت ها کاهش خواهد يافت و پيش بيني مي شود که اغلب شرکت ها به طور قابل توجهي از بحران اقتصادي آسيب خواهد ديد.
با اين حال ميزان رشد بر حسب درصد براي فروش موبايل در سال ۲۰۰۸ به شکل منطقي ۳/۷ درصد گزارش شده که پيش بيني مي شود در سال آينده ميزان رشد منفي باشد.
براساس گزارش IDC فروش تلفن همراه در سال ۲۰۰۹ با ۲/۲ درصد کاهش روبه رو خواهد شد.
بر اساس اين گزارش،  اخبار مربوط به اين حوزه حاکي از شرايط نامطلوب است اما IDC پيش بيني مي کند که صنعت تلفن همراه موقعيت اصلي خود را در سال ۲۰۱۰ تثبيت کند و دوباره به عملکرد مثبت دست يابد.
بخش گوشي هاي هوشمند بهتر از سال قبل عمل کنند و در سال ۲۰۰۹ به موفقيت بيشتري نسبت به سال ۲۰۰۸ دست يابد.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا