آزمايش کارت امين بر دو خودوري ريو و پرايد

نشان با بيان اينکه کارت امين جزو آبشن هاي خودرو خواهد بود افزود: اين کارت حاوي کليه مشخصات خودرو اعم از موتور ،سرسيلندرو غيره است.وي ادامه داد: براساس تحقيقات اخير شرکت مخابرات دامنه کنترل و ايمني خودروبا استفاده از تلفن همراه در سطح شهرگسترش مي يابد.مدير فروش سايپا با بيان اينکه هنوز تاييد مهندسي بر …

نشان با بيان اينکه کارت امين جزو آبشن هاي خودرو خواهد بود افزود: اين کارت حاوي کليه مشخصات خودرو اعم از موتور ،سرسيلندرو غيره است.
وي ادامه داد: براساس تحقيقات اخير شرکت مخابرات دامنه کنترل و ايمني خودروبا استفاده از تلفن همراه در سطح شهرگسترش مي يابد.
مدير فروش سايپا با بيان اينکه هنوز تاييد مهندسي بر روي کارت امين انجام نشده است گفت: دو خودوري پرايد و ريو به عنوان نمونه و انجام آزمايشات به مخابرات داده شده است.
“حميد رضا منجي” مديرعامل کارخانجات و ساخت تجهيزات مخابراتي ايران نيز درگفت و گوبا برنا اظهار داشت: اين کارت متضمن ارايه خدمات پس از فروش به مشتريان است.
به گفته وي ، اين کارت فقط شامل خودروهاي جديد بوده و خودروهاي قديمي را دربر نمي گيرد.
منجي با بيان اينکه به زودي اين کارت در هنگام فروش خودرو به منظور ارايه خدمات پس از فروش به مشتريان داده مي شود گفت: اين کارت حاوي کليه اطلاعات خودرو و موتور است که در صورت آسيب از خدمات پس از فروش مناسبي برخوردار خواهد بود.
گفتني است: سيم کارت امين با سامانه ردياب GSM/GPRS/GPS در قالب يک جعبه سخت افزاري بر روي خودرو نصب مي شود و مي توان از طريق ارسال و دريافت پيامک، از طريق سيم کارت تعبيه شده در سامانه حفاظتي و کنترلي، علاوه بر کنترل خودرو، موقعيت جغرافيايي آن را تعيين کرد.
همچنين ،سيم کارت امين در تمامي محدوده پوششي شبکه ارتباطات سيار ايران و سراسر شهرها، روستاها و جاده هاي کشور قابليت آنتن دهي را دارد.
لازم به ذکر است: قابليت هاي سخت افزاري سيم کارت امين شامل قابليت نصب بر روي اکثر خودروها، تعيين دقيق موقعيت خودرو از طريق سيستم موقعيت ياب جهاني GPS، دريافت اطلاعات و وضعيت خودرو توسط مالک، هشدار از طريق ارسال پيامک در صورت بروز دسترسي غيرمجاز به خودرو، ضربه خوردن، قطع باطري، خاموش و روشن کردن خودرو، کنترل از ره دور قفل مرکزي و تغيير تنظيمات امنيتي دزدگير از راه دور مي شود

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا