گوشي Cowon S9 رونمايي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، به نظر مي رسد با فرا رسيدن تعطيلات زمستاني بسياري از گوشي ها روانه بازار آمريکا شوند، بر اين اساس پيش بيني مي شود که گوشي Cowon S9 نيز به زودي براي بازار آمريکا عرضه شود.از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، به نظر مي رسد با فرا رسيدن تعطيلات زمستاني بسياري از گوشي ها روانه بازار آمريکا شوند، بر اين اساس پيش بيني مي شود که گوشي Cowon S9 نيز به زودي براي بازار آمريکا عرضه شود.
از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به صفحه نمايش ۳/۳ اينچي لمسي با وضوح تصوير ۴۸۰×۷۲۰ پيکسل با پشتيباني از ۱۶ ميليون رنگ، پردازنده دو هسته اي ۵۰۰ مگاهرتزي و بلوتوث ۲.۰ اشاره کرد.
اين گوشي ۱۱ ساعت درحال مکالمه و ۵/۵ ساعت درحال پخش موسيقي شارژ نگهميدارد.
پشتيباني از DVD MPEG4، خروجي تلويزيون، فناوري JetEffect 2.0  و نيز پشتيباني از فناوري صوتي استريو و ۳D از ديگر امکانات اين گوشي است.
اطلاعات بيشتر راجع به زمان دقيق عرضه گوشي S9 داده نشده اما اين گوشي در دو نسخه ۸ و ۱۶ گيگابايتي عرضه مي شود که نسخه هشت گيگابايتي آن با قيمت ۹۹/۱۹۹ دلار و نسخه ۱۶ گيگابايتي آن با قيمت ۹۹/۲۳۹ دلار در دسترس کاربران آمريکايي قرار مي گيرد.
۱۷۹/۱۶/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا