مايکروسافت برنامه کاربردي براي گوشي هاي آيفون عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”  به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ، عرضه برنامه ياد  شده براي گوشي هاي آيفون ، موفقيتي بزرگ براي مايکروسافت به شمار مي آيد چون اپل و مايكروسافت از جمله رقباي سرسخت يکديگر در اين زمينه هستند. اين موضوع  بويژه از اين منظر که مايكروسافت خود سيستم عامل …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”  به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ، عرضه برنامه ياد  شده براي گوشي هاي آيفون ، موفقيتي بزرگ براي مايکروسافت به شمار مي آيد چون اپل و مايكروسافت از جمله رقباي سرسخت يکديگر در اين زمينه هستند.
 اين موضوع  بويژه از اين منظر که مايكروسافت خود سيستم عامل ويندوز موبايل را براي گوشي هاي همراه توليد مي كند،  حايز اهميت است.
برنامه کاربردي مايکروسافت براي گوشي هاي آيفون ، ” سي دراگون موبايل” / Seadragon Mobile نام دارد  که به فروشگاه آنلاين اپل اضافه شده است.
اين برنامه  يك مرورگر رايگان عكس است كه به كاربران گوشي آيفون اجازه مي دهد به سرعت در زمان دسترسي به اينترنت همراه ، روي تصاوير زوم كند.
برنامه مذكور بر مبناي سرويس Photosynth مايكروسافت طراحي شده كه كاربران با استفاده از آن مي توانند مجموعه اي از عكس ها را با هم تركيب كرده و از آن يك تصوير سه بعدي خلق كنند.
مايكروسافت همچنين در حال طراحي برنامه اي ديگري براي گوشي هاي آيفون و بلک  بري است تا جستجوي صوتي را از طريق آنها تسهيل كند و نسخه نهايي اين برنامه ها تا چند ماه آينده در دسترس خواهد بود.
Microsoft يک شرکت بين المللي است که در سال ۱۹۷۵ توسط “بيل گيتس”  سرمايه داربزرگ آمريکايي  و “پال آلن”  تاسيس شد و دفتر مرکزي آن درايالت واشنگتن آمريکا قراردارد.
اين شرکت توليد کننده انواع فن آوري کامپيوتر نرم افزارهاي مختلف از جمله DOS “Windows”, Desktop Publisher “Microsoft Office”  است.
۱۷۹/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا