شرکت هاي داخلي ظرفيت وتوان مديريت اپراتورسوم را دارند

سعيد مهديون در گفت وگو با خبرنگارموبنا با رد انتقاداتي مبني برعدم توانمندي شرکتهاي داخلي در خصوص مديريت اپراتورسوم گفت:چنانچه اعتقاد مبني براين بود که شرکت هاي داخلي توانمندي مديريت را ندارند ، در پروانه اپراتور سوم چنين شرطي قيد نمي شد.وي خاطر نشان کرد: تعداد متقاضيان در مزايده اپراتور سوم بيانگراين امراست  که هيچ …

سعيد مهديون در گفت وگو با خبرنگارموبنا با رد انتقاداتي مبني برعدم توانمندي شرکتهاي داخلي در خصوص مديريت اپراتورسوم گفت:چنانچه اعتقاد مبني براين بود که شرکت هاي داخلي توانمندي مديريت را ندارند ، در پروانه اپراتور سوم چنين شرطي قيد نمي شد.
وي خاطر نشان کرد: تعداد متقاضيان در مزايده اپراتور سوم بيانگراين امراست  که هيچ کدام از اين موارد عامل محدود کننده و بازدارنده براي شرکت کنندگان درمزايده اپراتور سوم نبوده است.
به گفته مهديون ، قيد شرطي در پروانه اپراتور سوم مبني بر مديريت اين  اپراتورتوسط شرکت هاي داخلي تنها به منظور حمايت ازشرکت هاي داخلي صورت گرفته است.
اين درحاليست که با پايان يافتن مهلت تحويل پاکت‌هاي مزايده اپراتور سوم تلفن همراه، تعداد پنج متقاضي پاکت‌هاي “الف”، “ب” و “ج” خود را به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تحويل دادند.
همچنين محتويات پاکت‌هاي “ب” به کميته فني و بازرگاني مزايده تحويل  داده شده   تا نسبت به ارزيابي پيشنهادات ارئه شده اقدام شود و پس از آن پاکت‌هاي “ج” (قيمت) واجدان شرايط بازگشايي و برنده مزايده اعلام خواهد شد.
۱۷۹/۱۶/۱۱۷

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا