قاچاق در قاچاق !

 شرح ماجرا هم به اين ترتيب است که حمل و انتقال لوازمي از قبيل باتري ، هندزفري و شارژر به صرفه نيست بنابراين لوازم اصلي فوق در خارج از کشور به قيمت مناسب به فروش مي رسد اما گوشيها و کارتن ها بصورت جداگانه به داخل کشور منتقل مي گردد. در اينجا قاچاقچيان در بازار داخلي …

 شرح ماجرا هم به اين ترتيب است که حمل و انتقال لوازمي از قبيل باتري ، هندزفري و شارژر به صرفه نيست بنابراين لوازم اصلي فوق در خارج از کشور به قيمت مناسب به فروش مي رسد اما گوشيها و کارتن ها بصورت جداگانه به داخل کشور منتقل مي گردد.
 در اينجا قاچاقچيان در بازار داخلي ، در اقدامي شگفت انگيز، هندزفري، شارژر و باتري غيراصلي را خريداري مي کنند و همراه با گوشي و کارتن اصلي به خريدار از همه جا بي خبر مي فروشند.
  اين گوشيهاي قاچاق عمدتا از طريق لنج در خليج فارس يا مرزهاي زميني با عراق سر از ويترين فروشگاههاي تهران و شهرستانها در مي آورند و همين تغيير و تحول به ظاهر ساده، ميلياردها تومان سود بيشتر عايد قاچاقچيان مي کند.
  اما در طرف ديگر قضيه ،هيچ خبري از سود و فايده براي خريدار نيست و احتمال دارد که خريدار بخت برگشته بعد از مدت کوتاهي براي خريد لوازم غيراصلي که معيوب شده اند ، هزينه هاي اضافه اي را متحمل شود.
بنابراين آيا بهتر نيست که با پرداخت حداکثر ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اختلاف قيمت ، هر خريداري از همان ابتدا ، گوشي همراه با گارانتي رسمي تهيه کند تا از يک گوشي مطمئن و سالم بهره بگيرد ؟
 براي اطلاعات بيشتر مي توان اشاره کرد که نوکيا ، سوني اريکسون ، موتورولا ، ال جي و ال تي سي از جمله برندهايي هستند که علاوه بر گوشي هاي گارانتي دار مطمئني ارايه لوازم و خدمات جانبي آنها نيز توسط شرکتهاي معتبر انجام مي گيرد.
۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا