کاربرد Street View براي گوشي هاي ويندوز موبايل ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، از ويژگي هاي اين کاربرد مي توان به هدايت و راهنمايي هنگام پياده روي، هشدار هنگام عبور از مکان هاي عمومي و مسيرهاي حمل ونقل و بازنگري مسيرها روي نقشه براي يافتن بهترين مسير براي کاربر اشاره کرد.کاربرد  Street View پيشتر فقط در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، از ويژگي هاي اين کاربرد مي توان به هدايت و راهنمايي هنگام پياده روي، هشدار هنگام عبور از مکان هاي عمومي و مسيرهاي حمل ونقل و بازنگري مسيرها روي نقشه براي يافتن بهترين مسير براي کاربر اشاره کرد.
کاربرد  Street View پيشتر فقط در دسترس دستگاه هاي بلک بري و گوشي هاي مجهز به جاوا قرار گرفت و  سپس براي گوشي هاي مجهز به اندروييد گوگل و آيفون در نظر گرفته شد.
اما به تازگي گوگل اعلام کرده که دارندگان گوشي هاي مجهز به سيستم عامل S60 مي توانند با مراجعه به وب سايت گوگل با استفاده از دستگاه هوشمند از اين کاربرد بهره ببرند.
دارندگان گوشي هاي مجهز به سيستم عامل S60 مي توانند هنگام پياده روي از هشدارهاي مسيريابي در اين زمينه بهره ببرند.
بر اساس اين گزارش دارندگان گوشي هاي مجهز به سيستم عامل ويندوز موبايل مي توانند به نسخه دو و سه  اين نرم افزار فقط با کليک روي لينک گوگل دسترسي پيدا کنند و گوگل سرويس هايش را براي طيف وسيعي از کاربران مخصوصا گوشي هاي هوشمند نوکيا ارايه داد.
بسياري از کارشناسان معتقدند که اين اتفاق بايد زودتر براي گوشي هاي نوکيا رخ مي داد و يکي از دلايل اين تاخير شايد کاهش فروش نوکيا در فصل سوم سال ۲۰۰۸ بود.
اين در حالي است که  به شکل شگفتي ميزان فروش گوشي هاي آيفون و بلک بري  افزايش يافت و اپل و بلک بري  سعي کردند کاربران را تحت تاثير قرار داده اند.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا