سرويس رايگان ويديويي روي تلفن همراه درايتاليا راه اندازي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” سلولار نيوز” ، شرکت ” وودافون ” در ايتاليا و شرکت “بابلگام” ارايه دهنده خدمات تلويزيون اينترنتي اين سرويس جديد را راه اندازي کردند.اين سرويس رايگان با هدف افزايش پيوند و همگرايي تلفن هاي همراه و اينترنت راه اندازي شده است و  …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” سلولار نيوز” ، شرکت ” وودافون ” در ايتاليا و شرکت “بابلگام” ارايه دهنده خدمات تلويزيون اينترنتي اين سرويس جديد را راه اندازي کردند.
اين سرويس رايگان با هدف افزايش پيوند و همگرايي تلفن هاي همراه و اينترنت راه اندازي شده است و  قرار است پس از ايتاليا در كشورهاي بريتانيا، آمريكا و چند كشور ديگر نيز راه اندازي شود.
در مرحله اول ، اين سرويس از طريق گوشي هاي آيفون ۳G و گوشي هاي Nokia N95  يا Nokia 6210 قابل استفاده خواهد بود  و در آينده بر تعداد اين گوشي ها افزوده مي شود و هزينه هاي ارايه اين خدمات از محل نمايش آگهي هاي تبليغاتي تامين خواهد شد. 
در حال حاضر سرويس هاي ارائه محتواي ويديويي روي تلفن همراه در كشورهاي شرق آسيا و به خصوص كره و ژاپن بسيار پرطرفدار است  و اروپاي غربي دومين بازار پرمخاطب براي اين سرويس ها به شمار مي آيد.
۱۷۹/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا