نگاهي به وضعيت بازار گوشي هاي سوني اريکسون با گارانتي اصلي

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه حاکي از آن است که عدم تعادل در عرضه و تقاضاي برخي از مدل هاي اين برند باعث شده تا برخي از گوشي هاي سوني اريکسون با تعديل قيمت و برخي ديگر با ثبات قيمت در بازار عرضه شود.در اين ميان  يکي از فروشندگان گوشي هاي …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه حاکي از آن است که عدم تعادل در عرضه و تقاضاي برخي از مدل هاي اين برند باعث شده تا برخي از گوشي هاي سوني اريکسون با تعديل قيمت و برخي ديگر با ثبات قيمت در بازار عرضه شود.
در اين ميان  يکي از فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون گفت: چندي پيش گوشي هاي K850 ، K770 و W880 سوني اريکسون با کاهش استقبال متقاضيان در بازار تلفن همراه روبرو شد که به همين منظور نيز قيمت آنها تا سقف ۱۵۰ هزار ريال نسبت به گذشته کاهش يافت.
“جواد اصغرزاده” خاطرنشان کرد: هم اکنون مدل هاي فوق به ترتيب با قيمت دو ميليون و ۵۷۰ هزار ريال، يک ميليون و ۷۸۰ هزار ريال و يک ميليون و ۵۷۰ ريال به فروش مي رسد.
وي تصريح کرد: گوشي K810 اين برند نيز به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا بدون تغيير قيمت نسبت به روزهاي گذشته به بهاي دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
اين فروشنده افزود: مدل فوق تا کنون از فروش خوبي برخوردار بوده است چرا که اين گوشي به دليل امکانات بالا و قيمت مناسب مورد استقبال مطلوب مشتريان قرار گرفت و به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه معرفي شد.
مدل هاي C702، C902 ، G502 و G700 از برند سوني اريکسون نيز به ترتيب به بهاي دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰ هزار ريال، يک ميليون و ۵۱۰ هزار ريال و دو ميليون و ۷۵۰ هزار ريال عرضه شد.
در همين حال مدل هاي W980 ، W902 ، T280  و R306 با قيمت چهار ميليون و ۱۸۰ هزار ، چهار ميليون و ۵۹۰ هزار ريال، ۸۳۰ هزار ريال و ۹۵۰ هزار ريال در سطح بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
۱۶۲/۱۶/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا