مدل ZN5 موتورولا

اين گوشي فقط در يک طرح رنگ خاکستري تيره عرضه مي شود که پنل جلويي آن از جنس پلاستيک براق است و مطمئناً اثر انگشت و خراش روي آن باقي مي ماند. اسلات چند منظوره Micro USB ، کابل ديتا ، شارژر و سوراخي براي بند گردني گوشي قراردارد و کناره سمت راست شامل دکمه …

اين گوشي فقط در يک طرح رنگ خاکستري تيره عرضه مي شود که پنل جلويي آن از جنس پلاستيک براق است و مطمئناً اثر انگشت و خراش روي آن باقي مي ماند.
اسلات چند منظوره Micro USB ، کابل ديتا ، شارژر و سوراخي براي بند گردني گوشي قراردارد و کناره سمت راست شامل دکمه تنظيم ولوم و دکمه Hold و دکمه مربوط به دوربين است.
 دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي اين گوشي در ماکزيمم رزولوشن ۱۹۴۴ در ۲۵۹۲ پيکسل عکسبرداري مي کند.
گوشي  ZN5 موتورولا  داراي صفحه نمايش TFT با سايز ۲/۴ اينچ و رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰  پيکسل است که تا ۲۶۲ هزاررنگ را نمايش مي دهد. کيفيت نمايش و رنگ بندي صفحه نسبت به ساير مدل هاي اين برند بهتر است و با اينکه در نور مستقيم خورشيد کمي صفحه تار مي شود اما خوانايي خود را از دست نمي دهد.
ظرفيت باتري مدل فوق ۹۲۰ ميلي آمپر است که تا ۳۱۰ ساعت در حالت استندباي و ۵/۷ ساعت مکالمه مداوم دوام مي آورد و  مي توان گفت بطور متوسط تا سه روز شارژ را نگميدارد. مدت زمان شارژ کامل اين گوشي دو ساعت است.
اين مدل از برند موتورولا داراي ۳۵۰ مگابايت حافظه داخلي است .که توسط  مموري کارت مي توان ميزان حافظه داخلي را تا چهار گيگابايت ارتقا داد.
گوشي  ZN5 موتورولا هم اکنون با گارانتي رسمي و با قيمت ۴۵۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۶۲/۱۶/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا