سيم کارت هاي اعتباري همراه اول در کمتر از يک هفته واگذار مي شود

محمدحسين فلاح اصغري در گفت وگو با خبرنگار موبنا، تمامي تلاش شرکت ارتباطات سيار را رسيدن به نقطه واگذاري به روز عنوان کرد و اظهار داشت: همزمان با توسعه و بهره برداري شبکه اپراتور اول، در مورد کيفيت شبکه نيز کار مي شود و توسعه اين شبکه براي افزايش کيفيت متوقف نخواهد شد.وي گفت:اپراتور اول …

محمدحسين فلاح اصغري در گفت وگو با خبرنگار موبنا، تمامي تلاش شرکت ارتباطات سيار را رسيدن به نقطه واگذاري به روز عنوان کرد و اظهار داشت: همزمان با توسعه و بهره برداري شبکه اپراتور اول، در مورد کيفيت شبکه نيز کار مي شود و توسعه اين شبکه براي افزايش کيفيت متوقف نخواهد شد.
وي گفت:اپراتور اول همه سعي و کوشش خود را انجام داده است تا شبکه را به آن سطح برساند که بصورت روزانه پاسخگوي نياز متقاضيان باشد و اگر بخواهد در زمان حاضر روند توسعه را متوقف کند شرايط گذشته تکرار خواهد شد.
فلاح اصغري ادامه داد:اگرچه بسياري از مشترکان بدنبال سرويس جديد ارزش افزوده تلفن همراه هستند اما افرادي نيز در کشور وجود دارند که در آرزوي يک سيم کارت هستند که ما بايد شبکه را براي اين افراد توسعه دهيم.
معاون نظارت و مديريت شبکه اپراتور اول گفت:شرکت هاي بهينه سازي طرف قرارداد ارتباطات سيار در تهران و چند شهر بزرگ در حال انجام فعاليت هاي بهينه سازي هستند تا شبکه روزانه بازنگري و ايرادات آن را رفع شود.
گفته مي شود که از شمار متقاضيان سيم کارت هاي دائمي ۰۹۱۲ و شبه دائمي ۰۹۱۰ همراه اول کاسته شده و مشترکان ترجيح مي دهند از سيم کارت هاي اعتباري استفاده کنند.
هم اکنون بهاي فروش سيم‌كارت دائمي با كد ۰۹۱۰ از ۱۵۰ هزار تومان به ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان كاهش يافته است.
۱۶۲/۱۶/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا