سيم كارت ضد سرقت خودرو به بازار مي‌آيد

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، محصول جديد همراه اول با نام «سيم كارت امين» با سامانه ردياب در قالب يك جعبه سخت‌افزاري بر روي خودرو نصب مي‌شود و مي‌توان از طريق ارسال و دريافت پيامك از طريق سيم‌كارت تعبيه شده در سامانه حفاظتي و كنترلي، علاوه بر كنترل خودرو، موقعيت جغرافيايي آن را …

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، محصول جديد همراه اول با نام «سيم كارت امين» با سامانه ردياب در قالب يك جعبه سخت‌افزاري بر روي خودرو نصب مي‌شود و مي‌توان از طريق ارسال و دريافت پيامك از طريق سيم‌كارت تعبيه شده در سامانه حفاظتي و كنترلي، علاوه بر كنترل خودرو، موقعيت جغرافيايي آن را تعيين كرد.
در همين رابطه وحيد صدوقي مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران گفته بود: اين سيم كارت شامل سخت‌افزار، نرم‌افزار و سيم‌كارت امين بوده و قابل نصب بر روي اكثر خودروها و كنترل از راه دور قفل مركزي و خاموش و روشن كردن خودرو است.
وي اظهار كرده بود: سيم كارت حفاظتي امين داراي تضمين ارسال پيامك بوده و داراي اعتبار سالانه ۲۰ هزار توماني پيامك است.
به گزارش فارس سيم كارت امين با سامانه ردياب GSM/GPRS/GPS در قالب يك جعبه سخت افزاري بر روي خودرو نصب مي شود و مي توان از طريق ارسال و دريافت پيامك، از طريق سيم كارت تعبيه شده در سامانه حفاظتي و كنترلي، علاوه بر كنترل خودرو، موقعيت جغرافيايي آن را تعيين كرد.
سيم كارت امين در تمامي محدوده پوششي شبكه ارتباطات سيار ايران و سراسر شهرها، روستاها و جاده هاي كشور قابليت آنتن دهي را دارد.
قابليت هاي سخت افزاري سيم كارت امين شامل قابليت نصب بر روي اكثر خودروها، تعيين دقيق موقعيت خودرو از طريق سيستم موقعيت ياب جهاني GPS، دريافت اطلاعات و وضعيت خودرو توسط مالك، هشدار از طريق ارسال پيامك در صورت بروز دسترسي غيرمجاز به خودرو، ضربه خوردن، قطع باطري، خاموش و روشن كردن خودرو، كنترل از ره دور قفل مركزي و تغيير تنظيمات امنيتي دزدگير از راه دور مي شود.
نصب بر روي انواع گوشي هاي تلفن همراه، نمايش موقعيت وسيله نقليه روي نقشه جغرافيايي، نمايش سرعت و جهت حركت وسيله نقليه، ارسال فرامين مختلف براي خودرو در حال حركت، تغيير تنظيمات از طريق تلفن همراه، امكان عمليات درشت نمايي روي نقشه جغرافيايي و تغيير تنظيمات امنيتي از راه دور نيز از قابيت هاي نرم افزاري سيم كارت امين به شمار مي روند.
قابليت هاي سوئيچ سيم كارت امين هم شامل امكان ارسال و دريافت پيامك به مالك خودرو، امكان اختصاصي كردن ارسال و دريافت پيامك به يك يا چند شماره تلفن همراه و امكان سرويس دهي در تمامي محدوده جغرافيايي شبكه همراه اول در سراسر كشور مي شود.
افزايش ايمني خودرو و كالا و ايجاد امنيت خاطر براي مالك، جلوگيري از استفاده غيرمجاز از خودرو، بهينه سازي سرويس دهي و كاهش زمان و هزينه براي مشتريان، كاهش تخلفات رانندگي و افزايش امنيت اجتماعي و رفاه عمومي هم از مزاياي ويژه و ارزش افزوده اين محصول جديد همراه اول محسوب مي شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا